iklan atas

Mari mari mari..

Friday, March 1, 2013

Testimonial Sendiri: BioVelicity Sleepmate

Assalamualaikum..

Pheww..dah seminggu lebih aku tido bertemankan BioVelicity Sleepmate..
perasaan hari pertama? memang best!!

Bangun pagi seawal Subuh, then tak dapat tido dah smpi malam..selalunya siap2 Subuh je berebut2 nak masuk balek dalam selimut..uhuhuhuhu..katil tu memanggil2 je..bila nak bangun balek pergi kerje, ntah berapa kali snooze jam ahahahhaha..memang malas, tak sedap badan, bosan..haaa lebih kurang mcm tue lah..kalau boleh jalan sambil tdo pegi mandi dan siap2 pegi keje..

sekarang ni, kalau dah siap2 subuh, terkebil2 bijik mata sbb nak tdo balek tu dah susah..ayoooo dulu berebut2 kalau boleh nak tdo sehari je rasa..tp sekarang, once dah bgn, rasa cergas, bertenaga, takde rasa lesu and aku suke bila tak sakit leher bgn pg..aku nie tak tau laa kalau dulu bila bgn je, mesti rasa sakit leher..cam terseliuh bantal pon ada..lepas exercise leher sikit, br ok..

bila pakai BVSleepmate nie, (sebab saiz nya Queen size), automatic si Aish pon dapat manfaat masa tido..kalau dulu, Aish memang jenis tido terjaga2 tengah2 malam..mana yang mintak popok, mintak pelok, ngigau nangis2(yang ni standard kalau die terlebih penat or terlebih main di siang hari), nak tido mama kene ngadap dia(kalau mama tukar position tdo, nanti die terjaga pastu ckp "tdo la pelok aish, aish kan geng mama") uhuhuhuh padahal tengah tdo tue..kompius aku kadang2 ahahhahaha..tp so far after seminggu tdo dengan aish pakai BVSleepmate, Alhamdulillah..Aish tdo lena saaaaammmmpaaaaiii pagi..kadang2 kalau aku tgh siap2 nak gi kerja, aish dah bangun, cranky nak kokong, nak itu nak ini..alhamdulillah..sekarang dah makin ok..maybe sebab tido lena, badan cergas, so bangun tu tak la nak cranky2 sgt..

ok ni lagi satu..aku pon mcm tak sangka sebenarnye..bawah ni aku post dlm FB aku Rabu lepas..betul..mende2 mcm ni kan, bila kita dah guna, kita sendiri yang rasa perubahan dekat diri kita..kadang2 bila dengar orang lain cerita, kita macam ye ke..ye ke..ellelelelel mcm tak tau korang mcm tu ihihihiih..aku pon same dulu2..mcm tue lah gak..tp aku percayakan produk yang dikeluarkan oleh Hai-O nie memang ada something..dari segi keberkesanan, kualiti..:)


ok note yang aku maksudkan, yang dalam kotak merah tue..korang nampak, nampak tak? ihihihih..
p.s: view dari cubicle aku..

actually aku hari2 pon tengok sign board tue..sebab kadang2 bila tgh pikir pasal kerja, or tgh pikir cemane nak wat kerje, even bila pikir pasal masa depan(ececece), tu je la yang aku pandang..(selain tgk pic aish masa baby tue kaaann)..aku memang tau signboard tue adalah "KELUAR/EXIT" (tgk contoh kat pic depan tue..siap ade pic org nak lari keluar dari pintu).. ihihihi tapi sebagai org yang rabun jauh dan pemalas nak pakai spek mata, aku tak nampak..aku nampak kabur2 tapi aku tak nampak tulisan tue..sampai hr rabu lepas, aku tgk balek, adalah sangat clear..aku nmpk ejaan sebijik2 huruf yang ada dkt sign board tue..

mule2 aku mcm btol ke..sebab pakai BVSleepmate ke? aku confirmkan dgn Ismalina, sbb tak nak la nanti kalau sesuke hati je bgtau haa pakai bvsleepmate mata jd cerah blablabla, t org ckp ape pulak...ayoooo...
then, Isma ckp yang BVSleepmate nie boleh bantu mana2 masalah berkaitan dengan saraf, and dkt mata kita kan byk saraf2 kan..maybe sebab aku memang rabun, so BVSleepmate betulkan balek mana2 yang tak betul..haaa gitu..

ok..cakap banyak tak guna..kalau korang nak rasa sendiri tenaga BVSleepmate nie, bgtau..aku bg free demo..korang akan rasa tenaga dalam badan korang dalam masa 10-20saat..bergantung dengan badan masing2, ada yang rasa mcm tangan kene renjatan elektrik(aku la tue masa 1st day dpt BVSleepmate) ahahahaa..aku mcm ehh apsal tgn aku nie..rasa cam elektrik..korang pernah tak bila pegang troli dkt supermarket, korang rase cam kene renjatan elektrik? aku selalu kene..dan masa 1st day dpt BVSleepmate, aku kene mcm renjatan cam tu laa..ada yang rasa mcm leher diurut2..ada yang rasa cam pening2..semua bergantung dengan badan anda..

Tentang BioVelicity Sleepmate : Klik SINI
Testimonial lain BioVelicity Sleepmate : Klik SINI


lots of love,
Syiekin Azam, 

lola_kynai@yahoo.com
atau call/msg
012-6891643

FB : Syiekin Azam


p.s: boleh lah hadiahkan BVSleepmate ni dekat mak ayah sbb masa kita kecik2 dulu, dorang bersengkang mata jaga kita tdo..kalau baca info, kebanyakan orang2 tua ada penyakit susah nak tdo(insomnia)..sampai ada yang amik pil tido sebab nak dapatkan tido lena..bila tido terganggu, badan tak cukup rehat, jadilah lesu, sakit2 badan..ye tak? lagipun beli 1BVSleepmate nie, dapat pakai sekeluarga..and sesiapa yang berniat nak bg hadiah untuk mak ayah, Syiekin akan bagi free gift khas utk mak ayah korang..ok?


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...