iklan atas

Mari mari mari..

Thursday, July 21, 2011

hati tak keruan

salam sumer..

nervous..nervous..
baru dpt emel dr hq td..
aku kene pegi kl next monday..
nervousnye...

nape nervous?
first time nak tinggalkan aish..
ok fine sounds ridiculous..
tapi tue la perasaan aku..

mmm actually aku kene hantar ke Mekah untuk berkerja dlm bulan October nanti..
sambil berkerja, dpt rezeki buat haji dan umrah skali..
alhamdulillah..tq company!!

so, starts august, aku kene stay dkt kl..
untuk blaja system br yg akan digunakan mase dkt sane nanti..

isnin nie trial laa 1st time nak tinggalkan aish..
nervous mak oii..
ntah2 aish ok je, mama nye yang terlebeh sudah..
uhuhuhuh..

aish, be good to atok k?
atok tlg jage aish sepanjang mama takde nanti..
mama gi kl kejap je ahad, pastu isnin malam kita ngempeng k?
uhuhuhuh..

t kene buat step by step utk atok handle ebm..
slalu kalo aku tinggalkan aish dgn atok..
aku dah siap2 transfer susu dlm btl..
tapi nie kene la tunjuk dr awal cemane..
transfer susu frozen ke fridge bawah nak thawkan susu..
pastu jgn goncang2 susu..
swirl2 manje je susu tu before masuk botol..
mmmm..
nervous aku oiii...

balek nie nak kene prepare la ape yg patut..
rase atok ok kot handle..
cume die tak penah handle dr mule..
uhuhuhh..
aku plak yg gelabah..

mmm..
insyaAllah aku dkt sane nanti dlm 3bulan..
maybe jemaah first pegi, and jemaah last balek malaysia..

doakan urusan aku dipermudahkan ye kawan2..
aku pon berharap dkt sane aku berkesempatan utk wat stok..
kalo tak byk pon, at least ade la utk bawak balek..

mmm..
nak kene stadi nie cara2 nak bawak susu dr sane plak nanti..
ihihih..
wish me luck!!


6 comments:

  1. mau tak nervous
    cekalkan hati yer mama aish
    mama shifa ada tuk tgk-tgkkan
    http://sumimie-miau-miau.blogspot.com/2011/07/perkenalkan-adik-beradik-susuan-shifa.html

    ReplyDelete
  2. tq mama shifa..
    umah pon dekat..t bleh singgah2 selalu..:)

    ReplyDelete
  3. ikin! beshnya dapat gi mekahhhh! buat haji pulak tu. ohhh rezeki alhamdulillah. aish be good tau mama jauh nanti hehe

    ReplyDelete
  4. tue la ederq..rezeki..last minute plak tue tau dapat pegi..lepas nie, aku dah kene selalu ke kl lame plak tue, br dpt balek jb..nebes nak tdo tanpa aish..ihihihih..takpe2 preparation utk ke mekah..:)

    ReplyDelete
  5. syiekin, bestnya dpt buat haji..rezeki2..btw, kau kena buat ebm stok byk2..dulu aku pon berjauhan dgn aqilah about 3weeks++,seb baik ebm cukup sbb dh prepare awal2..good luck!!

    ReplyDelete
  6. tq miza..haah skang tgh struggle wat stok..plus aish dah ade mama susuan die..if tak cukup stok mase kat sane, bleh mintak tlg dkt mama susuan aish..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...