iklan atas

Mari mari mari..

Wednesday, July 27, 2011

::aish kene tinggal::

salam sumer..

pheww...
tak dpt nak taip pjg2..
byk lg emel opis tak dibace..ihihih..
so, just a quick update..

sepanjang peninggalan Aish hari tu..
(mama ke KL sbb ade briefing)
alhamdulillah..
aish sgt mudah dijaga oleh atuk dan famili yang lain..
aku je risau lebih2..
kejap2 kol, tanye aish dah makan?
pastu kol lagi, aish dah nenen?
ahahahaha..
yang si anak tue ok je mama die takde..
ok sedeh gak sbb aish tak teringat langsung ke dkt aku?
tp at the same time, syukur alhamdulillah..
sbbnye aku takde la perlu risau lebih bile aku kene travelling lame2 nanti..

adat la bile nak tdo malam tue die nak bau tiak mama die gak..
ahahahaha..
tp alhamdulillah atok pandai handle aish..
tq very2 much atok..
tq very2 much jugak wushu sbb tlg prepare kan bekalan susu and mamam aish..
tq very2 much jugak nenek sbb tdo same2 dgn aish..
bunyi jam loceng bising kuat pon due2 tak bgn..
ahahahaha..

bekalan susu plak..
alhamdulillah Aish skang secara sahnya menjadi anak susuan kepada
Sumarni Abu Bakar dan suami
dan abang kepada Nur Shifa Alisha dan bakal adik2 shifa
mimie sangat dimurahkan rezeki dgn stok susu yang banyak..
tiap2 bulan dorg kene let go kan bekalan susu yg lame sbb tak ckp ruang..

of course keputusan besar nie kene dapat izin dari suami masing2..
hubby aku sayang nak bentikan aish dr minum susu ibu..
sepanjang 1thn 6bln aku bertahan, die sedeh nak pisahkan Aish dgn susu ibu..
aku apetah lagi..syahdu beb bile pk nak berpisah..
dan..
mimie dan suami pon sayang dgn susu2 hasil perahan yang kene let go tiap2 bulan tue..
bukan skit..

lepas berbincang tentang hukum2 agama dengan yang pakar..
mendapat persetujuan dan izin dari suami masing2..
sekarang Aish dah ade famili baru..
alhamdulillah..
walaupon aku masih wat stok..
susu mimie pon digunakan jugak untuk elakkan pembaziran..

hanya Allah yang dapat membalas jasa baik mimie dan suami..
semoga keluarga mereka sentiasa dilindungi dan dirahmati Allah..
amin..

oklaa..
kate quick update..
mcm pnjg la plak..
ihihihih..
t kalo sempat aku wat entry lagi..

P.S: alhamdulillah, sepanjang dkt kl ahad - selase hari tu, aku dapat wat 7stok bekalan susu..:)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...