iklan atas

Mari mari mari..

Friday, February 8, 2013

Testimonial BioVelicity SleepMate

Assalamualaikum..

nak share sikit testimonial dari pengguna BioVelicity Sleepmate..

1) ok bawah nie adalah testimonial dari team Fabulosity, Razi(Pesakit Kanser Darah), officemate Kak Ween dan Kak Sue, aku sharekan dari blog Wani..Thanks Wani!!

On the way balik, Wanie ke CIMB Bank cawangan Taman Putra, Ampang untuk hantar 2 set Bio Velocity Sleep Mate (BVSM) yang Kak Sue order. Apparently, beliau dah SHARE tentang kehebatan BVSM ni pada rakan office beliau, Saudara Razi (27 tahun) yang dah lama menghidap kanser darah. Sebelum ini, Razi lumpuh & tidak dapat berjalan. Setahun beliau ambil cuti tanpa gaji. Kemudian, beliau boleh bergerak tetapi menggunakan tongkat & MOVEMENT sangat2 LIMITED.

Here's the chronology of event :

February 5,  09:23 am


Around 3:30pm, Kak Sue update kami dengan berita ini...


Jam 5:30pm, lagi berita baik kami terima... 



Terkejut & terharu mendengar berita gembira ni!


Kebetulan jam 5:40pm Wanie dah sampai di bank untuk pass barang Kak Sue. Wani x lepaskan peluang berjumpa sendiri dengan Saudara Razi, co-worker Kak Sue & Kak Aween di CIMB Taman Putra, Ampang.


Apa yang Wanie boleh katakan, Ya Allah rasa nak menitis air mata ni bila melihat senyuman Razi. 

aku baru sempat baca full conversation/discussion between team dalam FB msg, ya Allah..aku tak dapat bayangkan betapa bahagianya Razi sekarang..InsyaAllah kalau pakai secara berterusan, mana tau ada khabar gembira dari beliau? :)

2) Sarjan Tarmizi, Lumpuh dari pinggang ke bawah akibat kemalangan




ada yang bermasalah susah tidur malam, berdengkur, kebas2 anggota badan, boleh la cuba guna pelapik Sleepmate nie..free demo available..:)


SYIEKIN AZAM - ABOUT ME
lola_kynai@yahoo.com

012 - 689 1643



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...