iklan atas

Mari mari mari..

Friday, February 15, 2013

Anugerah SM/SSM 2013 Part2

Assalamualaikum..

Ingat lagi tak dgn entry anugerah SM/SSM 2013 Part1? Ok boleh refer SINI ye utk cerita Part 1.. :)

Ok, takde cite sgt pon, sbb aku pon br dpt pic dari Wani..seronok tgk pic banyak sangat, dah la posing kayu ahahahaha(aku tak reti posing)..tp ok laaa..lame kot tak posing depan photographer..last yang btol2 photoshoot masa aku kawen tahun 2009 dulu laa..ihihihih..

cuma next anugerah aku kene make sure aku pakai high heels..ahahaha obvious aku yang paling renek kot dalam pic ayoooo..

oklaaa enjoy our pic..

::Fabulosity team members:: 



::With great mentors and hubby, love all of you with all my heart::

 
::friend + leader, DDM Ismalina, TQ untuk segala sokongan dan dorongan serta motivasi yang sentiasa diberikan..tunjuk ajar, nasihat, tenaga dan masa yang diluangkan, amat aku hargai..TQ sgt2!!

dengan mentor yang sangat humble, down to earth, CDM Salha Zain dan suami, CDM Al-Faath..tak semua CEO yang sanggup duduk sebaris dengan protege baru, beza sangat dengan CDM Salha..aku admirer sangat dengan cara dia..oppss dengan suamiku sekali, Mohd Fauzi.. <3

::we are friends, we are families::

::baru lepas turun stage, dengan Wani and Afzan::

::Srikandi Next Top Model::

::pendek kene diri depan sekali ihihihih::

and last but not least, "cinta hati" saya..ahahhaha nak jugak kan..bak kata aish malam td masa tgk pic aku, "woww mama canteknye..mcm cila amjah" pengsan mak kau naaakkk ahahahahaha..

 ::tulang belakang dalam biz..tq sayang sebab sentiasa bg dorongan::


wanna be part of FABULOSITY TEAM? Choose your group wisely..

kenapa aku cakap mcm tue? sebab bila kita dalam kumpulan yang betul, InsyaAllah apa yang kita buat ada hala tuju yang betul, tindakan yang betul, dan leaders semua sentiasa ada bersama kita bila kita susah dan senang..percaya lah..

Business Opportunity - Click Here


 


lots of love,
Syiekin Azam, 

lola_kynai@yahoo.com
atau call/msg
012-6891643

FB : Syiekin Azam




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...