iklan atas

Mari mari mari..

Wednesday, January 23, 2013

Anugerah SM/SSM 2013 Part1

Assalamualaikum..

Lastwik kan aku gi KL untuk NDO Millionaire Project 2013 kan? Ok sebenarnye ada lagi tujuan utama nak ke KL tu..ihihihihi..Anugerah SM/SSM 2013..macam anugerah lagu je kaaannn?

Ok..anugerah SM/SSM nie bertempat di menara PGRM, Cheras, start pukul 12pm-7pm..Actually tue scheduled yang telah disetkan..tp nak dtg awal ke lambat ke terpulang laa..mcm aku and beberapa team Fabulosity members yang memang diraikan sebab naek stage utk anugerah, kitorg kene dtg awal utk register kedatangan..

Hari Ahad tu, aku dan hubby pergi ke rumah 1 of my STF's friend aka our biz partners jugak, Hazawani,  untuk sesi mekap2..ada Afzan, Wani, Mama Zawiyah, dan kitorg dimekapkan oleh Nurul(die nie make up artists tau!!) dan aku suke mekap yang die buat, simple but nice..(mcm aku nie concious lebih kalau mekap berlebihan nie ihihihihi)

dah siap2 mekap,(kelam kabut aku bersiap sbbnye aku nie memang failed part mekap mata, so terlebih waktu pulak untuk nurul touch up part mata aku nie..menangis2 je waktu die mekapkan mata ahahahaha..sian nurul..), aku, hubby and afzan pon pergi ke menara PGRM utk mendaftar terlebih dahulu..

kalau before nie aku dtg utk celebrate leaders2 yang naek pentas, tapi kali nie aku teruja sgt2 sbb dapat merasa yang sama naek pentas sama mcm mereka..lebih2 lagi bila our leaders sanggup turun padang, celebrate kami yang 1st time nak naek pentas dan dihadiahkan dgn sejambak bunge ros merah..awww suke tau..bunga tu bukan saja sebagai pemangkin untuk lebih berjaya, tp aku rasa diappreciate oleh leaders2 semua..tq..sangat menghargai semua yang kalian telah korbankan untuk kami..especially masa..tq sangat2..

kitorg dkt sana bergambar je kerjenye..ihihihihi..dan team kitorg pon ada ambik khidmat photographer berpengalaman, Shaker dan juga partnernye, Pa'e..due2 sgt professional..mcm aku nie memang jenis kayu kalau bergambar, tak reti nak posing2 bagai..(tgk je la pic2 aku sebelum nie, diri tegak je ahahahahah..tgk plak team2 members yang lain..bukan main pandai lagi melentok sane, posing sini hiihihih suke aku tgk..) kalau tak disuruh ke kiri sikit, ke kanan sikit, angkat dagu, rendah sikit, memang mcm tue je la kot posing aku dari awal smpi akhir..tq sgt2 shaker dan pae, sbb korg memang sporting dan pandai handle org2 mcm ahkak nie kaaaannn..ihiihihihih..(tak sabar nak tgk hasil pic dari shaker and pae..aku tgk, memang lain laah syiekin azam dlm kamera dorg tue ahahahaha kelas kau jah.,.) oh yee shaker nie photographer pilihan Zahnita tau..haa korg2 yang nak kawen ke, boleh la cube riki2 shaker hanafi..

utk post kali nie, gune pic mana yg ada dlm HP la dulu..t dh dpt pics dari shaker, aku akan update lg..so, enjoy our pics, tgk la betapa hebatnya majlis anugerah sm/ssm, ramai yang dtg pki bj designer(tapi aku baju beli je sbb tak smpt nak buat bj..InsyaAllah anugerah next round akan tempah bj..) haaa dan juge pakai high heels ahahahaha..dorg nie dah la tinggi, pki lg kasut tinggi, memang kalah la aku yang renek nie..tersilap sbb terlupe bawak high heels aku, end up nye, smpt capai kasut flat je..hasilnye? tgk la pic aku dikelilingi oleh dorg yang tinggi2 belaka ihihihih..

Seronok kan bila kita buat biznes ni berpandukan arah dan tunjuk ajar dari mentor kita? bukannya kita buat sorg2, tp buat biznes secara berkumpulan..

::yeaaayyy::
::tq Ismalina, orang yang bawak aku ke dunia biznes ni..tanpa leader mcm Isma, aku pon takkan merasa ape yg aku dapat sekarang..Alhamdulillah..sama2 kita buat biznes nie k Isma!!::
::sejambak bunga rose dari leaders..::
::nie br sikit..ramai yang tak masuk pic nie waktu nie::
::STFians Srikandi Premium Beautiful, Isma, Syiekin, Afzan dan Wani::

and last but not least,


lots of love,
Syiekin Azam, 

lola_kynai@yahoo.com
atau call/msg
012-6891643

FB : Syiekin Azam

P.S: Ehh mana pic en suami? ihihihihi..nanti next post kita masukkan pic dia k? ihihihih..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...