iklan atas

Mari mari mari..

Tuesday, January 1, 2013

bye2 2012, welcome 2013

Assalamualaikum..

::ihsan mr google::

feeewwwww...hr nie 31/12/2012..hari terakhir dalam tahun 2012..alhamdulillah syukur sgt sebab masih diberikan peluang untuk hidup dengan bahagia sepanjang tahun nie..

so ape azam korang? hewhewhew mcm biasa, azam aku tak berubah dari 29tahun yang lepas, sebab nama ayah aku Noor Azam..ok bye tak lawak pon..ihihihihihi..

oklaaa..sepanjang 2012 nie, byk pahit manis masam masin yang telah aku lalui..dari kisah keluarga, hinggalah kisah bisnes yang aku jalankan, termasuklah kisah rumahtangga, dan juga kisah anak bujang ku yang seorang itu..

tapi apepon, aku bersyukur dengan semua yang aku hadapi sepanjang tahun tue..apa yang aku lalui, pahit getir masam masin aku jadikan pengalaman dalam kehidupan, mana2 yang manis aku jadikan kenangan dalam ingatan..

dan juga, aku berharap dengan mulanya tahun baru 2013, InsyaAllah semoga pintu rezeki dalam perniagaan diperluas seluas2nya..semoga semua urusan perniagaan dipermudahkan..amiiinn..
aku suke buat biz nie..seronok ada kawan baru..:)

dan juga, aku berharap en suami dapat panggilan untuk balek berkhidmat di johor..sedeh je bila jauh2 mcm nie..2tahun tuuuu..aish skang pon dah pandai merajuk bila papa die nak balek penang hari ahad malam..pastu malam merajuk takmo tdo dgn mama, pastu tgh malam ngigau2 panggil papa..tak sedeh ke kalau smpi mcm tue sekali? uhuhuhuhuhu..semoga ada rezeki suami di johor..amiiinnn..

dan juga, semoga ada rezeki adek Aish tahun nie..amiiiinnnn..ihihihihi..



oklaaa..

HAPPY NEW YEAR!!!!

P.S: Actually wat schedule utk entry nie, tak dipublish pulok mlm td..ihihihihi..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...