iklan atas

Mari mari mari..

Wednesday, January 23, 2013

Millionaire Project

Assalamualaikum..


Alhamdulillah..Sabtu lepas aku berkesempatan menghadiri majlis ilmu yang diadakan di Irfan Khairi Sdn Bhd, Damansara Mutiara..Majlis ilmu yang diberi nama New Distributor Orientation(NDO) nie anjuran CDM Salha dan suaminya CDM Al-Faath dan  juga The Leaders Council(TLC) utk semua businesswomen yang ingin berjaya seperti mereka..

Ok, NDO kali kami lebih focus utk topik "Millionaire project"..bukan project main2, tp project yang memang sangat2 membantu utk semua sama ada yang baru join ataupun yang dah lama join..kita diajar strategi berbiznes(ada byk sgt yang dorg sharekan, InsyaAllah akan gunakan sehabis baik ilmu2 yang diberi) amiiinnn..nak tahu cemane? call je, t kita boleh share cemane..

Untuk yang memang duduk KL, beruntung sangat2 sbb memang confirm2 dapat attend weekly class dkt GLAM dan juga B32 (every Rabu and Sabtu)..macam aku ni, memang kelas intensive macam nie la br nak ke KL menuntut ilmu..boleh la sebulan 2kali nak naek KL demi ilmu2 biznes..bukan utk org lain, utk biznes kita jugak kan..so far, memang aku puas hati dgn NDOs yang aku attend before2 nie..and nasib baik team Fabulosity pon memang ada group and kitorg boleh share ilmu dalam group tu jugak..so, agak membantu laa utk aku yang di jhr nie..:)

Sebenarnya, semua org boleh berjaya..yang penting kemahuan diri kita, setakat mana kita nak tolak diri kita untuk jd lebih berjaya, dan dptkan apa yang kita impikan..macam aku, bukan sebab aku nak duit yang byk membuatkan aku involve dlm biz nie, tp sbb aku percaya dgn produk yang aku pakai, Premium Beautiful nie, bukan setakat dapat membantu wanita2 lain dr segi kesihatan(aku lebih pentingkan kesihatan memandangkan aku pakai pon sebab endometriosis yang aku alami dulu) tapi juga dari segi kecantikan sebagai bonusnya..ohhh semua wanita pon nak cantik especially utk suaminya kan? :) and so far, alhamdulillah aku dah free dari masalah endometriosis/period pain chronic!!

emm oklaaa..so, enjoy the pics..semoga tahun 2013 nie memberi sinar baru utk aku dan famili..(penat dah keje mcm nie..lagi2 bila berjauhan dgn suami dah hampir 3thn..tak tau smpi bila nak mcm nie kan? aku selalu impikan yang kitorg dpt hidup bersama dgn anak(2) di rumah kitorg sendiri, dpt bawak mami dadi and families gi holiday suke2 je bile2 tanpa pikirkan any budget constraints, and so far br sorg je anak(where kitorg pun plan nak hantar playschool, yes ada budget jugak di situ), and kami pon bercadang nak menambah lg sorg adek utk Aish(tp kalau jauh2 mcm nie, cemane nak plan baek punye wooo ihihihihi), fuuuhhh sekarang nie semua memerlukan duit kan? tak tau cemane pada masa2 akan datang..

alhamdulillah kitorg pon baru membeli rumah(sebelum harga rumah semakin mencanak naek, kitorg decided utk beli rumah utk aset tambahan kitorg), dan di situ pon memerlukan budget..alhamdulillah, biz PB yang aku jalankan sedikit sebanyak dapat membantu impian kami utk membeli rumah..alhamdulillah..

oklaaa pics kitorg..

::Fabulosity members..we are bizpartners, we are families!!:: 
::Shanghai here we COME!!!::
::With CDM Salha..TQ byk2 sebab buat program mcm nie utk kami..masih byk yang perlu kami pelajari..TQ juga sebab sentiasa bersama Fabulosity team..::

Last but not least, dear Ultraman Aish..semoga aish faham kenapa mama selalu ke KL..semua nie utk masa depan Aish jugak k!! luv u syg..


P.S: Kalau nak berjaya, kita kene sentiasa positifkan minda, duduk keliling org yang berjaya dan paling penting, Follow orang2 yg memang dah confirm berjaya..kalau dorg boleh buat, kenapa tidak kita? selagi kita berikan komitmen dan bersungguh2, tak mungkin kita akan ditinggalkan terkapai2 bersendirian..fikirkan..


lola_kynai@yahoo.com
atau call/msg
012-6891643

FB : Syiekin Azam



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...