iklan atas

Mari mari mari..

Thursday, March 7, 2013

Hello Kitty Land Town & Little Big Club : Part 1

Assalamualaikum..

emmm tak byk lg pic yang ada pasal holi holiday aku, kema and aish dkt Hello kitty town nie..byk pic dalam tepon kema..weekends nie br nak copy..uhuhuhuuh..
so pakai je la mane yg ade heeehhhh..

Kitorg pegi masa birthday aku(ahahahaha perlu ke nak mention birthday tu? ahahahha) Seawal paagi2 lagi aku dah kerah dorg bgn sbb tak nak miss schedule yang dah disediakan..bukan aish yg excited, mama dan wushu die yg terlebeh excited tau..sebab kitorg pergi masa weekdays, so tak la ramai sgt dekat sana..parking pon senang..yeaaayy..

aku beli tiket untuk dua2 pass, Hello Kitty dan juga Little Big Club..
dekat Hello Kitty, ada hello kitty and the gang je laahh(aku kenal hello kitty je..baru tau ade karektor lain Daniel, Melody, Badz Maru)..and ada jugak yang jahat..aku tak tau name die..sebab muke same kan..bj je lain2..ahahahahha name pon kucing..

yang Little Big Club tu pulak ada Pinggu, Barney, Bob The Builder, Thomas and Friend, Angelina Ballerina..

dekat sana pulak ade 4floor..
1st floor - kaunter beli tiket, kedai gifts, restoren
2nd floor - Hello Kitty Town
3rd Floor - Little Big Club
4th floor - tempat2 main..

tiket?
RM85 untuk dua2 pass..tak kisah la kau tua ke budak ke harga sama rm85..budak bawah 3thn FOC..
kalau satu pass je(Hello Kitty Town atau Little Big Club RM50)

so, ape yang kitorg buat dekat sana? let's check it out!! (eceh)

::jadual Hello Kitty Town::

::jadual Little Big Club::

Memang kitorg follow schedule ni dari awal smpi laaaa petang..ahahahhaha..memang best!! dah la masuk2 awal pg tu, terus terserempak dengan Barney and Bob The Builder..aish? ahahahah mule2 keras sbb maskot2 tu kan besar..tp budak2 yang bawak maskot tu pandai attract budak2 yang takut2 ni..dorg tau cemane nak buat budak2 yg takut dengan maskot2 besar tu..dorg ckp "adek, tgk laaa barney nie..die kan baeeeekkkk" sambil dorg pelok2, gosok2 perut barney yang gemok tue ahahhaha..so bila kita bawak aish dkt dengan barney, barney tu gosok2 kepala, nak salam blablabla, dah tak takut dah..(aish siap salam cium tangan tau..ahahahahha sopan tak anak bujang aku tu? )

then kitorg follow je dorg nye schedule..join activity2 yang disediakan..pasal tmpt makan pulak, aku suggest korang bawak la food..agak mahal dkt sana..(sorok la letak dlm beg, simpan dalam locker) agak2 lapar, gi la makan..aku tgk ada yang siap bekal bawak tupperware untuk dorg satu family..uhuhuhuh..

surau disediakan, toilet bersih..masa show program, bukan setakat budak2 je yang seronok..mak budak, bapak budak semua kalau boleh nak pergi pelok maskot2 yang buat show..saje je makbapak dokong anak2 kecik dorg gi dekat stage ahahahha..aish kelakar..masa show tu, ada laa yang panggil budak2 nie join menari dengan maskot sekali..ramai budak2 serbu nak pelok2 hello kitty laa, barney etc, aish pon same mencicit je lari ke depan..sekali die tgk aku takde(takkan aku nak join menari dekat stage pulak kheeeennnn) ahahahhahaha, die dah patah balek..malu2 ntah pape je..akak penari tu tarik2 tgn die, aku dah tolak2 suh die join, malu la pulak..ayooo..

fuhhh sampai petang kitorg dekat sana..aish enjoy, wushu enjoy, mama apetah lagi kan? memang best..recommended untuk yang ada anak2 besar aish laa..boleh join main game dekat tingkat atas sekali..ade atok and nenek cine tu sweet sangat..dorg main semua game yang ada dkt sana..naek merry go round kau tau..sorg satu..ihihihihi comel je aku tgk..

lastly, bile dah petang, semua dah setel, kitorg pun balek..sedeh sebab kene tinggalkan hello kitty..oklah..ni amik skit dulu pic..nanti dah amik pic dari kema, aku wat entry lg k?

::yeaaayyy aish dah sampai!!::

::comel kaaannn?
::best best best!!:: 
::TQ wushu for the birthday gift!!:: 
::meleleh2 air liur aish kepenatan jumpa hello kitty hihihihi::



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...