iklan atas

Mari mari mari..

Thursday, March 14, 2013

Mencari Agen Dropship

Assalamualaikum..

Weehee alhamdulillah..3 hari bercuti, order masuk seperti biasa..alhamdulillah syukur..biz online nie senang sebenarnye..promosi barang2, update blog..jumpa org, dapat kawan baru, share pasal kesihatan, kecantikan..best3..

ok, sekarang aku nak carik utk agen dropship pulak..Ape maksud dropship tu?

Suatu kaedah perniagaan yang melibatkan penjualan sesuatu produk atau servis dengan pengedar hanya perlu membayar kepada pembekal berdasarkan produk dan servis yang dijual. Ianya memberi keuntungan yang besar kepada pengedar kerana tidak perlu menyimpan stok dan menanggung modal.Dropship membolehkan setiap orang menjalankan perniagaan kerana peniaga tidak perlu mempunyai produk atau servis yang dikeluarkan sendiri.

Kenapa aku perlukan agen dropship?
Buat bisnes nie unik..ada yang mampu keluarkan modal..ada yang tak mampu keluarkan modal, tapi hati nak berniaga..So, untuk golongan yang nak buat bisnes, tapi tak dpt nak keluarkan modal, boleh lah jadi agen dropship nie..senang, takde modal..jual pun barang2 kecantikan, kesihatan yang biasanya akan ada repeat order..

Apa yang anda perlu lakukan?
Reseller : agen dropship
Buyer : kawan2 yang nak beli barang2 promosi
Dropshipper : aku le ihihiihihih..


haaa nampak tak cara dropshipping nie cemane?

Jadi untuk wanita2 yang nak jd agen dropshipping(especially utk housewives, students, yang nak part time), boleh email syiekin dengan subject: Agen Dropship

Nama:
No Telefon:
Lokasi:

to
lola_kynai@yahoo.com
atau call/msg
012-6891643

FB : Syiekin Azam



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...