iklan atas

Mari mari mari..

Monday, June 25, 2012

Green Leader Group : Gerak Gempur zon selatan 2012

Assalamualaikum..

Hari nie nak cite pasal Gerak Gempur Zon Selatan yang diadakan oleh Green Leader Group(GLG).. GLG ni di bawah pimpinan CDM Hanis Haizi dan teman seperjuangan beliau, dan tujuan gerak gempur nie diadakan untuk projek London+Paris, plus jumpa anak2 buah di kawasan selatan..

beruntung rasa di bawah GLG nie sebab bukan calang2 orang yang turun padang untuk projek besar mcm nie..kalau dkt KL memang byk sgt aktiviti seminar, kelas yang diadakan, tapi aku tak pernah berkesempatan nak join..Ingat lg mase dkt KL nak attend seminar ape ntah, suddenly last minit tak dpt join sbb ada masalah famili..Frust memang frust sbb semangat nak timpa ilmu tu tinggi sgt..tp terpaksa la tahankan..nasib ade PT session dgn leader yang sikit sebanyak membantu jugak dlm biz nie..

ok sambung pasal Gerak Gempur nie..event diadakan di Hotel Grand Bluewave start kul 12pm-6pm..ade beberapa slot yang menarik(ahahahah mcm aku nie memang tak pernah join kelas, semua nota aku salin..) byk sgt ilmu yang diturunkan oleh CDM2 hebat nie..aku rasa mcm tak puas blajar..and CDM Salha, CDM Hanis adalah sangat friendly..aku 1st time jumpa dorg, menggigil gak..ahahahaha sbb slalu skodeng blog dorg je...tp bila berborak, dorg bg pesanan semua, rasa mcm ahhh bestnye sbb dipertemukan dgn dorg..tak sure la kalau group lain cemane, or biz lain cemane..tp memang aku rase relationship antara GLG nie mcm families..dari CDM saaaammpaaaiiilaaa ke yang bawah2, semua boleh jd rapat walaupon baru je jumpe..Alhamdulillah laa..rase risau dan takut ditinggalkan tue mmg dari awal aku join biz nie aku dah ketepikan jauh2 sbb yakin dgn Team Fabulosity bawah pimpinan DSM Ismalina..and Team nie pulak bawah GLG Group, bawah pimpinan CDM Salha, CDM Hanis yang kalau carik dekat internet pon semua mesti tau pasal dorg..ihiihihih..oklaaa..enjoy the pics sbb isi2 dlm kelas haruslah kita share dgn biz2 partners yang lain..ihihihih..

:: The Fabulosity families..semua ni aku baru jumpa during seminar except for Erfa and Isma..::

::with CDM Salha, she's so inspiring::

::ok ikut ketinggian ihihihihi::

::CDM Hanis Haizi, cantek!!::

::Kak Ween, pemecah rekod Fabulosity..seminggu je sales rm100k fuuuhhh::

::mesra kan kami semua? ::


::London+Paris here we ccooooomeee, InsyaAllah::

Untuk yang masih ragu2/takut2 nak join our team, baca entry below:


Contact me for any queries tentang biz yang kami jalankan nie..InsyaAllah niat untuk membantu famili dipermudahkan..amiiinnn..

lola_kynai@yahoo.com
atau call/msg
012-6891643

FB : Syiekin Azam


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...