iklan atas

Mari mari mari..

Tuesday, June 5, 2012

Perfume from Perfume Rack :)

Assalamualaikum..

hari nie nak cite pasal beli perfume online..

Actually aku nie memang minat dgn perfume2 tak kisah laa perfume ori ke, tak ori ke(tapi tak ori nie depends jugak..kadang2 alkohol je lebih so bau tak tahan lame), pati perfume ke, ape2 je laa asalkan pewangi..and aku suke dengan perfume2 nie sebab botol2 die comel2..

kan aku pernah cite before this yang aku ade jual pati perfume kan?
haaa lupe letteeewwww...ahahahahah

bile aku jual perfume tue, aku rase best la sebab pati tu dah la botol kecik2, comel2..so dalam handbag je ade 2-3 botol pati perfume..bau lain2..ahahahaha..tamak giler..:)
macam aku suke bau yang manis2, mcm gule2 tue..aku tak suke sgt bau keras2 cemane ntah..sakit idung..uhuhuhuh..

ehh ehh point aku wat entry nie sebab aku nak cite pasal aku beli perfume online dari kawan aku..
aku beli dkt Perfume Rack
aku beli nie pon sebab die ade jual perfume yang aku and hubby carik dari dulu susah nak jumpe..
Davidoff Cool Water..nie utk hubbyku yang jauh di penang sane..zaman cinta2 dulu die pakai perfume nie..ewah ewah..
::pic hadiah hubby takde, so pic nie je la letak::

Bile nampak je dkt FB die ade perfume tue, dengan pantas lagi cergas aku pon buzz buzz kawan aku tue.. si Anoi ibu Nuha..ihihihihi..and dah alang2 aku membeli perfume utk hubby, aku pon risik2 la perfume ape yang bau sedap manis2 yang aku boleh beli..(kebetulan perfume aku pon baru je abiissss...) alasan kan?

anoi mensuggestkan aku amik perfume Bvlgari Rose Essentielle sebab die kate baunye agak sedap dan mendapat sambutan hangat di kalangan pembeli2 dan kawan2 die..actually aku tak berape suke sgt pon bau bunge2 nie, tapi bile die kate baunye wangi, harum sampai hubby boleh aum2 kalau tercium bau tue, aku pon macam tergugat gak arr..ahahaha ok tue aku tambah2 je..ihihihihih..

aku review dkt tenet pon perfume tue pon recommended jugak utk yang suke bau harum2 wangi tue..kirenye peratus bau keras tue takde, so aku pon order je sebotol dgn anoi..ohh yee..sebab hubby aku dkt penang, anoi pon mengoffer utk balut perfume davidoff tue dengan pembalut hadiah + die bagi kad kecik kire mcm present arr utk hubby..yeaayyy...

bile hubby dpt "hadiah" tue, die dah msg2 aku apehal tetibe bagi hadiah2 nie? ahahahha aku ckp saje je..aku tau die suke tapi malu nak ngaku..ellleehhh..ahahahaha..alaa bukan selalu pon wat surprise mcm tue..dapat menambahkan kasih sayang lagi kan? ihihihih..and harga dari perfume Rack nie pon affordable tau!!! kurang sikit dari harga di kaunter..tapi take note ye, die bukan jual perfume yang reject, imitation or anything sbb aku dah check dah..perfume tue ori..kalau org yg selalu beli perfume, die tau la cemane nak tau ori ke tak..so no worries kalau nak beli dari Anoi..

::kotak perfume aku yang wangi::
::botol perfume yang cantek::

Anoi takde suruh aku wat promosi kedai perfume die pon, aku saje nak bagi review on the business yang die jalankan..alaa bukan pape pon..actually kalau ikutkan, mesti ramai yang tak berani nak beli perfume online2 nie kan? mesti korang ingat jual perfume murah, tapi letak harga mahal..or jual perfume reject ke ape..tak laahh anoi jual perfume ori tau..yang aku puas hati, pakai siang, smpi malam pon masih bertahan bau2 rose yang aku pakai tue..bau die pon sedap sgt..suke aku..tak rugi beli dgn anoi...

ni dari perfume rack
100% ORIGINAL PERFUME!!!
THIS PERFUME IS NOT A REPLICA/ORI-REJECT/IMITATION PERFUME.
ALL PERFUME COMES WITH BOX
YOUR SATISFACTION IS OUR GUARANTEE!
FREE SHIPPPING WITH POS LAJU!! 

Kalau tengokkan, ade byk lagi koleksi perfume yang ade dkt sane..gi la terjah!!!!!!!!

P.S: kalau korang tak sure perfume ape yang nak di beli, gi mane2 kaunter perfume, carik bau yang berkenan, then roger2 si Anoi utk dptkan perfume yang sama, yang ORI dengan harga yang kurang sikit dari kaunter..fuhh fuhh die ade perfume Purr by Katy Perry nie..kema ade ckp hr tue die nakk..aaahhhh tension!!! ahahahaha...


2 comments:

  1. Kin, totally flattered with this entry!!!

    Thank youuuuuuuuuuu!!!!

    muah muah muah muah muah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...