iklan atas

Mari mari mari..

Thursday, August 30, 2012

OST Adam & Hawa : Muara Hati

Assalamualaikum..

Sape tengok cite Adam & Hawa? Drama nie dari novel..aku mcm pernah bace novel nie, tp tak ingat..tp rasenye pernah bace version novel..ihihih..


ihihihi of course la aku layan cite nie sebab ade Aaron Aziz kan? tapi, memang sweet tau cite nie..pelakon pompuan tue pon comel..

::Sinopsis dari Astro::

Mulai 27 Ogos 2012, Isnin – Khamis, 10 pm

Bermula episod 1


Pengarah: Mohd Feroz Abdul Kader
Pelakon : Aaron Aziz, Nadiya Nisaa
Genre: Drama
Bahasa: Bahasa Malaysia

Ain Hawani terpaksa dikahwinkan dengan Adam apabila mereka berdua atas salah faham ditangkap berkhalwat. Meskipun Ain menafikannya, Adam hanya senyap dan membiarkan semuanya berlaku. Kerana kecewa, Ain lari meninggalkan Adam keseorangan menanti kepulangan isteri yang dicintainya. Bertahun berlalu akhirnya mereka diketemukan semula namun adakah mereka akan mengetepikan ego masing masing dan menyerah pada perasaan yang sememangnya mendambakan diri masing-masing.
Cerita nie 30minit je tiap2 malam Isnin-Khamis..Pastu sambil tgk, aku dgn mak aku terjerit2 la dkt umah tue..ahhh ensemnye..ahhh sweetnye...ahahahhaa..pastu aish tutup telinge.."mama nie bicing laaaa" ahahahhaha...

tapi sweet tau cite nie..Bagi aku yg 1st time tgk lakonan pelakon pompuan tue(Nadiya Nisaa), nampak cam ok gak die berlakon..die sweet..sesuai laa bawak watak hawa tue..

oklaaa..korang kalau nak tgk cite nie boleh la melanggan pakej mustika dkt astro tue..ni dlm version HD..nampak laa muke aaron aziz dgn jelas..tp tetap hensem..aaahhahahah..

so, untuk OST drama nie plak lagu tajuk Muara Hati, nyanyian Dato' Siti Nurhaliza dengan Hafiz AF..due2 pon penyanyi yang aku suke..so, hasil lagu nie jadi mantap la kan? ahahaha name pon minat.. :)

Lirik Lagu Muara Hati

Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia

Ku percaya kemana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersemadi
Takkan terpisah hati

[Chorus]
Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu

Aku ada kerna kau ada
Dan cinta hatiku hanyalah untukmu

Jalanku tertuju padamu
Kemana pun kan pasti kembali

[Ulang chorus]
Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)
Cinta


P.S: Aku tak sabar nak tgk scene waktu dkt Mekah dan Madinah..Rindu betul dgn suasana dkt sana.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...