iklan atas

Mari mari mari..

Tuesday, August 28, 2012

Nak hilangkan stretch mark?

Assalamualaikum..

Untuk ibu2 yang pernah bersalin, sure ngeri tengok keadaan perut yang penuh stretch mark kan?
mcm aku yang berbadan kecil(sebelum nie), bila mengandung, perut memang expand terlalu besar smpikan stretch mark merah2 mcm lipan, kulit tembikai, semua ada..masa mengandung jenuh laaa sapu krim, minyak bio oil nak kurangkan stretch mark..lepas bersalin pon same..tapi tak hilang puunnn..

cemane rupe perut aku lepas bersalinkan aish dulu? lebeh kurang mcm pic2 bawah nie laaa..uhuhuhuhu..huduh tauu..

::perut aku takde tindik2 ok? :) ::

::mcm nie laaa penuh dgn merah2::

::uhuuhhuhu teringat mase perut penuh lingkaran nyamok::

mmmm..ngeri tau..aku tak garu pon mase mengandung dulu walaupon kadang2 perut gatal yang teramat..sbb takut merah2 tu remain dkt perut smpi bile2..tp, same je pon..lepas bersalin dengan adenye baby pouch(perut boncet lembek2, sape2 lps bersalin paham la keadaan perut tu cemane kaaann? ihihihih) dengan stretch mark merah2, tiap2 malam la menggosok dgn minyak bio oil laaahhh, pastu tukar krim palmer laaa..ape ntah lg jenis krim aku gune, same gak..pudar pun tak..

bila dah 2years, baru nak start pakai PB disebabkan masalah endo , memang terkejut la dengan perubahan yang dialami terhadap perut ku ini..hew hew hew..serius..dalam SEMINGGU pakai PB secara konsisten, memang my stretch mark yang MERAH2, LINGKAR2 mcm kulit tembikai, ubat nyamok, lipan jadi pudar..tak percaya? cube bace SINI.. tak expect pon yang pakai PB dapat bagi kebahagiaan untuk masalah2 lain.. ye laaahh..aku beli sbb tak nak kene operation, tak nak sakit senggugut tiap2 bulan..tapi, pakai dengan konsisten, byk lagi kesihatan yang baik aku dapat..

serius..hubby pon tak ralat belikan PB untuk aku..ihihihihi ye laa kan..mende mahal..kang beli tak dapat hasil yang diidamkan, nangis plak..tp alhamdulillah..aku seronok bila stretch mark aku pon dah pudar..and disebabkan aku sgt2 puas hati dgn korset PB, aku suke nak share dgn semua wanita especially yang ada masalah mcm aku, cube untuk gune PB(sebagai rawatan alternatif selain kita pon jumpa doctor, berdoa dan sebagainya)

Belum terlambat kalau anda yang ada masalah yang sama, cuba pakai korset PB..Kalau tak nak beli, tapi teringin nak cube rasa material PB dekat badan pun boleh..(biasanya lepas pakai dkt badan, client akan terkenang2 nak beli full set) :) but it's still your decision nak beli ke tak..terpulang..no commitment to buy ok? :)

Jadi, jangan lepaskan peluang nak dapatkan korset dengan LIFETIME WARRANTY dan SUPERBRANDS nie dengan harga menarik mcm nie..so, get your sets now..

lola_kynai@yahoo.com
atau call/msg
012-6891643

FB : Syiekin Azam


P.S: Promo masih available..kalau berminat boleh contact I cepat2 ok? :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...