iklan atas

Mari mari mari..

Tuesday, July 3, 2012

Herba Maharani

Assalamualaikum..


Herba Maharani..aku dah start consume herba nie few months back..masa tue mcm teruja tgk kawan2 punye testimonial tentang herba nie..ahahaha aku kan memang mcm tue..pantang ade brg best, mesti nak cuba...mule2 aku makan herba nie dlm kuantiti yang sikit je dulu..5bijik kecik2 tue..kalau ikutkan aturan dari Hai-O, makan sebola besar tue sehari..(dalam bola besar tue ade 50biji kecik2 mcm pil chi kit teck aun)

so bawah nie serba sedikit tentang Herba Maharani

Beijing Te Zhi Bai Feng Wan adalah berasal daripada formula tradisional Bai Feng Wan pada masa dinasti Ming. Ia dihantar dari farmasi diraja ke Beijing Tong Ren Tang untuk dihasilkan sebagai ubat yang khas untuk kegunaan istana maharani. Maharani menggunakan ubat ini untuk mengekalkan keremajaan dan kecantikan, melewatkan penuaan dan menjaga kesihatan. Beijing Te Zhi Bai Feng Wan menggabungkan banyak jenis ubat yang berharga dan dihasilkan melalui teknologi terkini. Ia bersifat halus, lembut, rasa wangi dan tulen, berkesan dalam menambahkan tenaga dan darah, juga menyelaras kitaran haid wanita.

Apakah itu Beijing Te Zhi Bai Feng Wan?
Preskripsi asal Beijing Te Zhi Bai Feng Wan adalah berasal daripada formula tradisional Bai Feng Wan pada masa dinasti Ming, ia dihantar dari farmasi diraja ke Beijing Tong Ren Tang untuk dihasilkan sebagai ubat yang khas untuk kegunaan istana maharani. Maharani menggunakan ubat ini untuk mengekalkan keremajaan dan kecantikan, melewatkan penuaan dan menjaga kesihatan.

Apakah ramuan yang terkandung dalam Beijing Te Zhi Bai Feng Wan?
Kombinasi lebih 20 jenis ubat tradisional yang berharga, iaitu pati ayam hitam, Concha Ostrea Gigas, Cornu Cervus Nippon, Radix Astragalus Membranaceus, Radix Panax Ginseng, Rhizoma Cyperus Rotundus, Radix Angelica Sinensis, Radix Paeonia Lactiflora, Radix Rehmannia Glutinosa, Rhizoma Ligusticum Chuanxiong, Radix Salvia Miltiorrhiza, Rhizoma Dioscorea Opposita dan Radix Giycyrrhiza Uralensis.

Apakah kesan Beijing Te Zhi Bai Feng Wan?
Beijing Te Zhi Bai Feng Wan dibuat daripada pelbagai jenis ubat tradisional yang berharga, mempunyai kesan dalam menambahkan tenaga dan darah, menyelaras kitaran haid, mengawal keputihan, melegakan tekanan dan kesakitan. Biasanya ia digunakan untuk merawat kelemahan badan yang disebabkan oleh kekurangan tenaga dan darah, kelesuan pinggang dan lutut, perpeluhan dan debaran spontan, kepanasan, kitaran haid yang tidak teratur, disentri, pendarahan dalam rahim, keputihan dan sebagainya.

Adakah pengambilan Beijing Te Zhi Bai Feng Wan akan menyebabkan badan terlalu panas?
Tidak. Dicadangkan supaya meminum air dengan banyak untuk membantu penyerapan Beijing Te Zhi Bai Feng Wan oleh badan.

Siapakah yang perlu mengambil Beijing Te Zhi Bai Feng Wan?
Lelaki dan wanita turut boleh mengambil.

Bolehkah ibu mengandung mengambil Beijing Te Zhi Bai Feng Wan?
Tidak dicadangkan kerana hormon ibu mengandung tidak stabil dalam tempoh mengandung.

Bolehkah kanak-kanak mengambil Beijing Te Zhi Bai Feng Wan?
Tidak dicadangkan.

Keberkesanan pengambilan Herba Maharani?


  • Menambahkan tenaga dan darah, menyelaras kitaran haid dan mengawal keputihan.
  • Melegakan ketidakselesaan kitaran haid dan putus haid.
  • Menyelaras rembesan endokrin dan sistem pembiakan wanita.
  • Menguatkan tenaga dan stamina.
     
Perhatian:
  • Ibu mengandung dilarang mengambil.
  • Dilarang mengambil makanan yang mentah dan sejuk dalam tempoh pengambilan ubat.
  • Tidak sesuai diambil ketika selsema.
  • Mereka yang mengalami haid berlebihan harus merujuk kepada doktor.

Cara pengambilan Herba Maharani?
Disyorkan oleh Hai-O: 
Dua kali sehari, 1 biji setiap kali, diambil dengan air suam.

Pengambilan diri sendiri: 
Macam aku memang tak makan sebiji(bola besar) tue sekali gus..aku start dgn 5biji dulu..nak tgk serasi ke tak dgn badan..then aku increasekan pengambilan herba, jd 10, 15, 20..sekarang nie aku makan 20biji herba sehari..so far aku ok..

Harga Herba Maharani ni RM65 sekotak, dapat la bertahan dalam sebulan utk sekotak tue..masa period tak makan..elok jugak utk ibu lepas bersalin as pengganti jamu2 masa berpantang..apsal aku ckp mcm tu? sebabnye, kalau jamu biase2 kan die dah dlm bentuk sebijik2 besar atau pon dalam bentuk air minuman kan? so, mcm herba maharani nie, kalau kita amik 10bijik kecik2 tue, and tak serasi dgn badan masa dalam pantang(ye lahh kita nie nak BF baby, kalau makan jamu biase tue, ade yg baby cirit sbb panas jamu dll) so kalau tak sesuai dgn 10bijik kecik2 tu, kita boleh decrease dose herba maharani..kita boleh makan ikut keserasian badan kita la ikut senang ckp..ihihihih..

Sekotak Maharani ada 6bola besar
1bola besar ade 50bijik herba mcm pil chi kit teck aun
so total ada 300 bijik herba kecik2
sehari amik dalam 10pg, 10mlm, bertahan la utk sebulan..period jgn makan herba tau!!

yang tgh cuba utk conceive pon boleh ambil herba maharani..ada customer my biz sideline yang mengandung lps amik sekotak maharani..ada yang conceive lps 3kotak maharani..memang semua nie rezeki Allah, kita nie berusaha lah nak mengandung..KLIK SINI UTK BACA TESTIMONIAL HERBA MAHARANI dari my biz sideline's blog..

kepada kawan2 yang ada masalah dalaman wanita, boleh la cuba Herba Maharani nie..i jual dgn harga RM65..hr tue baru poskan 3kotak ke Sarawak..:)

Sekotak RM65
Postage RM7

 Yang nak beli Herba Maharani, boleh PM/contact me..

lola_kynai@yahoo.com
atau call/msg
012-6891643

FB : Syiekin Azam


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...