iklan atas

Mari mari mari..

Friday, July 6, 2012

Premium Beautiful Short Bra

Assalamualaikum..

Pernah dgr tak pasal Short Bra PB?
Selalu pasal Long Bra PB je kan? so just nak cite sikit pasal Short Bra nie..
Sama mcm long bra PB, tp short bra nie bezanya die mcm bra biasa yang kita selalu beli tu..
so takde laa kaver2 bahagian perut mcm Long Bra tue..


Bawah ni antara ciri2 Short Bra:
1.    Mempunyai 3 keping jahitan cawan coli berstereoskopik yang dapat menampung payudara agar ia tidak jatuh dan menumpukannya kepada  kedudukan yang betul.
2.    Diperbuat daripada fabrik Akwatek dan Akwadyne yang sebati dengan air dan disulami dengan cahaya infra merah jarak jauh (Far Infrared Ray) yang direka khas berdasarkan kajian dari bidang ergonomi. Ia dapat melindungi badan dari sinaran UV dengan berkesan serta menggalakkan peredaran darah dan kadar metabolisme, di samping meningkatkan keanjalan payudara dan menggalakkan pertumbuhan payudara.
3. Mempunyai rawan keluli yang berfungsi untuk menganjal dan mengukuhkan kedudukan payudara.
4.    Reka bentuk yang berkuasa mampatan dan tegangan di bahagian depan dapat meningkatkan garis payudara dan menyokong bahagian dada.
5. Reka bentuk yang berkuasa mampatan dan tegangan di bahagian belakang pula dapat mengurangkan lemak di bahagian belakang badan.
6.    Bentuk “U” yang direka khas pada bahagian belakang badan dapat menonjolkan kontur badan yang menarik.
7.    Mempunyai kuasa penyerapan yang baik, telap udara dan sesuai untuk pemakaian seharian.
8.  Mempunyai kuasa regangan dalam semua hala yang dapat diregang kepada 360 darjah mengikut pergerakan badan tanpa mengubah reka bentuk asalnya.
9.    Pad dada yang direka khas untuk membentuk payudara yang lebih mempesona.

Lagi....Short Bra nie pon LIFETIME WARRANTY!!!!! maksudnye? kalau pakai hari2, tetibe hook tercabut ke, or terkoyak ke, just bg dkt I , I akan tlg hantar dkt HQ untuk direpair..

OK tak kalau dapat produk yang ada lifetime warranty? 

Harga? between RM400 - RM440 sahaje..

FREE GIFT?
PB Natural Wash..bukan stakat utk basuh PB, basuh tudung, basuh baju2 kurung yg exclusive, Cloth Diaper anak pon boleh.. :)

So, jom kita ramai2 beli PB Short Bra dan gantikan bra2 biasa yang kita biasa beli tu..ehh aku dah lame tak beli bra, sbb seronok pakai PB nye bra..kalau bra biase tue, even Warcoal pon dah mahal, and bila lama2 pki ade je yang tercabut wire, makin lama pakai jd longgar etc, so why not beli bra yang ada lifetime warranty nie kan?

Try laa, sure tak menyesal beli walaupon harga die mahal sikit..alaa utk aset kita, ape lah salahnye kan..bukan kene beli byk pon..:)

any queries or berminat nak ada 1 Short Bra?

lola_kynai@yahoo.com
atau call/msg
012-6891643

FB : Syiekin Azam



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...