iklan atas

Mari mari mari..

Thursday, February 9, 2012

Trying to conceive? PB helps? (real testimonial)

Assalamualaikum..

Korang ingat tak kisah yang aku pernah cite cemane husband aku akhirnye bagi beli korset PB setelah hasrat ditentang2 sebelum tue? cube korang bace balek entry NI..

Kezen aku tue(memang famili aku dan famili die pon rapat), kalo ke KL memang lepak rumah dorg..tp aku tak pernah tau pon die pakai PB..ok name die Kak Fara..

Actually anak kak fara(baby PB) tue, ialah Sufya, lahir seminggu before Aish dilahirkan..so aku cite dari 1st die pakai PB la ehh..nape die pakai semua..

ok yang nie die cite dkt aku mase aku kepoh2 sape punye beg PB yang aku jumpe dkt umah die dulu..

die memang nak pregnant, tp die punye period tak regular langsung..dalam setahun boleh kire 2-3kali je period..so bile kitaran haid pon tak teratur, susah sikit la nak pregnant..so ade kawan die promote PB utk die..disebabkan die pon dah usaha macam2 before this utk conceive, tp tak berjaya(belum rezeki), so die kate, why don't die cube je gune PB nie..

1st week tu, die kate memang die gatal2 satu badan, and bile basuh korset PB memang air kotor..tp kawan die suruh jugak teruskan pakai PB dan after 1month, die period..die kate yang keluar memang darah2 itam..
(maybe darah2 yang terkumpul yang tak pernah keluar tue..maybe ok..kitorg just assuming..:D )

then die teruskan pakai alhamdulillah period die dtg regularly every months dan after 4months pakai PB, die disahkan pregnant..pregnant stop la kejap pakai PB kan...then bersalinkan sufya, die berpantang pakai PB..kitorg kan bersalin selang seminggu je..tapi after 3months bersalin, aku gi KL, memang lepak umah die la kan, terkejut tgk die memang kurus..(aku plak yang gemok..uhuhuhu tensen mase tue ahahaha)

Kak Fara yang aku kenal, die tak pernah kurus..badan die tak la gemok sgt3 sbb die pon jenis tinggi..tp die berisi..kire sedap2 mata memandang laa..cemane nak explain ehh kak fara nie..(nak upload pic die, segan plak) tp lepas bersalinkan sufya, die memang kurus..kitorg memang terkejut tgk die kurus..tp die tak pernah bgtau yg die berpantang pakai PB..ihihihih kalo aku tau awal, sure lagi awal aku beli PB..ihihihih..

so die gune pb utk conceive dan juga masa pantang..dan die pon rekemenkan PB nie dkt kawan2 die yg ade masalah nak pregnant, dan alhamdulillah semua yang beli PB pon puas hati dgn keberkesanan produk nie..tp Kak Fara tak jual PB tau..die promote PB je dkt kawan2 die..

bile aku bgtau aku nak beli PB sbb masalah endometriosis aku tue, die pon recommended sgt2 lah..tue yang akhirnya aku dapat kelulusan utk beli PB dari en suami..ihihihih..semuanya sebab testimonial yang betol2 real depan mata yang die sendiri nampak..

so utk kawan2 yang ade masalah wanita macam nie, why don't u try Premium Beautiful Corset? tak salah kan kita cuba usaha utk sesuatu yang baik...just set your appointment with me, I fittingkan PB dkt u, rase pakai dulu dkt badan, then u decide nak beli ke tak..at least bile dah rase dkt badan, bleh tau la selesa ke tak pakai korset nie..ihihihih..NO COMMITMENT TO BUY OK?..

sape2 yang nak tanye pasal PB atau yang berminat nak join our team FABULOSITY, jangan malu2 utk email me
lola_kynai@yahoo.com
atau call/msg
012-6891643


ok tue je for today...t aku update lagi.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...