iklan atas

Mari mari mari..

Friday, February 17, 2012

Tentang Kawan

Assalamualaikum..

hari nie aku tetibe nak berbicara tentang kawan..sahabat..
actually ape yang wat aku tetibe terdetik nak wat entry pasal nie adalah sebab sorg kawan aku mase matriks dulu, die keguguran baby die..and aku baru tau pasal nie..aku tak pernah tau yg die dah pregnant..aku rase mcm ntah..sedeh memanglah sedeh bile dpt tau yg die keguguran(baby 1st)..

Kitorg sgt rapat masa dkt matriks dulu..mase matriks dulu aku ade 3org kawan baek..dari 1st day smpi abis matriks, memang kitorg berempat ke mana2 pon..Tapi bile masing2 dah masuk uni lain2, jarang jumpe, jarang kol then trus lost contact..contact pon dlm fb/friendster(masa tu), tapi dah tak mcm mase dkt matriks..aku rindu dorg tp aku malu nak bgtau aku rindu dorg..ahahaha..tp yes in deep of my heart, aku syg dorg sgt2..

masa aku dkt STF pon aku ada kawan rapat..tapi ntah laa..bile dah kuar skolah, kitorg dah tak berhubung..padahal mase dkt stf tu 5tahun bersama, suka duka sama2..tp bile kuar skolah, dah tak rapat mcm kat skolah..pelik kan?

aku jeles bile tgk ade org yang ade bestfriend, selalu hang out same2, share pasal gembira, sedeh semua bleh share..even lps kawen pon dorg still spend time same2..jeles..tp tue laa..

mungkin aku kot yang bermasalah sbb tak amik serius pasal persahabatan..ntah..my mistake..tp aku syg sgt2 dkt kawan2 aku..aku slalu teringat dkt kawan2 aku, tp nak tanye khabar tue, mule la segan la ape laa..yelaa sbb lame tak berhubung kan? uhuhuuhuh..ntah pape je aku nie..

ok la entry hr nie emo skit..aku ralat sebenarnye bile tau kwn aku tu keguguran..mayb die pon takde la rase nak share cite mcm tue dkt aku ke ape..tp at least aku as her friend, tau die mengandung pon ok la kan? nie tak..aku tak tau langsung pon..uhuhuhuh..

kla bye.. :((

"Teman yang banyak boleh diibaratkan seperti pasir pasir di pantai tetapi teman yang satu adalah mutiara di antara pasir pasir itu"


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...