iklan atas

Mari mari mari..

Wednesday, February 22, 2012

Bakal2 pengantin..

Assalamualaikum..

Bagi pengantin2, anda semua mesti nak nampak cantek kan on your wedding day kan?

sebab tue je la majlis paling bermakna dalam hidup kita, bila kita disatukan dengan org yg kita cintai..

In 2weeks lg, abg aku akan kawen2 dgn tunang die..

so bile jumpe2 pak andam, die pon cite la pasal lemak rendang ketupat yg ada dkt pengantin2 yg takmo pki korset nie..nie die yg cite tau..bukan aku saje2 buat cite..ihihihih..

alaa takde pape pon, cume concern die as pak andam, bile pki korset nie, nampak cantek la pengantin tue..especially if you bukan lah jenis yg kurus ade body shape lawa mcm Kim Kardashian tu..uhuhuhh...lagipon tue kan majlis kawen, mesti semua mata tertumpu dkt pengantin..so ape lah salahnye pki korset utk tutup skit " lemak rendang ketupat "..ahahaha aku takle dgr pak andam tue ckp  lemak rendang ketupat  tue..sabo je aku..even yg kurus pon pak andam tue kate better pki korset..sbbnye kalau kurus sgt takde shape, tak cantek jugak..
::cantek kan curvy bdn die?::

even mase aku kawen dulu pon aku pki korset..tp bukan PB laa..tp rs rugi je beli mahal sbb pki pon mase kawen je..mmg nak disiplinkan diri pki korset tue, tp tak dpt..tak selesa..(bukan nak kondem that corset ok? jgn salah paham)..skang nie ade je lagi bergantung dlm almari..hihihih..cume nak bgtau yg aku dpt rasa perbezaan bila pki corset tu dgn pb corset..

so kepada semua BAKAL PENGANTIN yang nak nampak CANTIK, ANGGUN, GORGEOUS di hari BAHAGIA ANDA, jgn malu2 set appointment with me...Kita fitting dkt badan U, U rasa dulu the material, then U decide..NO COMMITMENT TO BUY OK?

Kebiasaannya lepas customer dah rasa dkt badan, they will love the corset..TRUST ME!!

P.S: teringat masa waktu kawen2 dulu dgn en hubby..:)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...