iklan atas

Mari mari mari..

Monday, February 20, 2012

::29 tahun::

Assalamualaikum..

Alhamdulillah hari nie usiaku bertambah..
29tahun..
ihihihi umur meningkat but I dont feel im old..
rase cam masih mude2 remaje je..
ahahahaha..ok fine..:)

di kesempatan nie, ade beberapa mende lah yang ingin dipohon.. :)

::Syukur pada Allah sebab masih diberikan kesempatan untuk bernafas, hidup di samping keluarga tercinta, diberikan kesihatan yang baik..semoga diri ini sentiasa bersyukur dgn rezeki yang diberikan, dan sentiasa dipermudahkan urusan..harapan juga agar sentiasa panjang umur agar dapat hidup lama dan tgk anak cucu membesar dpn mata..amiiinn..

::Ya Allah, kuatkanlah rasa cinta antara diriku dan suamiku, agar hubungan kami makin erat dan kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah..walau ape pon cabaran yang datang, kita akan harungi bersama2 ok? amiiiinn..

:: semoga menjadi isteri dan ibu mithali buat suami dan juga anak2..juga menjadi muslimah yang diredhai Allah..InsyaAllah..

:: semoga menjadi anak yang solehah kepada mami and dadi, adek yang comel utk Juan and Ayu, akak yang cun utk ayun and kema..(hik hik)

:: semoga urusan bisnes Hai-O dipermudahkan..dan sentiasa bersyukur dengan rezeki yang diperolehi..target nak capai next level plak(currently dah SM level) and qualify semua FOC trip ke overseas..aminnn..


amiiiinn..amiiinn..amiiin..

syukur sbb dikelilingi oleh org yang sentiasa menyayangi diri ini..
kerana diriku begitu berharga..:)
::nie mase besday aish hr tue::


2 comments:

  1. happy birthday syiekin!!moga sentiasa sukses in your new business!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...