iklan atas

Mari mari mari..

Thursday, January 6, 2011

::sekolahku..syurgaku..::

salam sumer,

skang sesi persekolahan dah bermula..aku plak emosi tak stabil, rindukan zaman persekolahan aku..dari tadika smpi la ke zaman u..byk kenangan manis, pahit, masam, payau sumer ade dlm ingatan..name kawan2 pon aku ingat lg..tp tak sure la dorg ingat aku lagi ke tak..ehehehe..rindunye kat skolah..especially zaman sekolah menengah..sebabnye aku dok hostel dr form1 - form5..

::tadika::
Tadika St Mary, Sibu

::darjah1 - darjah3::
SRB St Rita, Sibu

::darjah3 - darjah5::
Sek Rendah Kebangsaan Dato' Wan Kemara, Changlun
- mase nie mummy amik master dkt UUM, so kami sekeluarge pindah kedah

::darjah5::
Sek Rendah Kebangsaan Abang Ali, Sibu
- nie kejap je sebab lepas mummy abis master, die balek Sibu sambung kerje

::darjah6::
Sek Rendah Kebangsaan Green Road, Kuching
- mummy dapat transfer ke Kuching, so pindah plak ke Kuching

::form1 - form5::
Sekolah Tun Fatimah, JB
- dapat results ok mase UPSR, dpt offer ke STF biasiswa by Yayasan Sarawak.
- mase kat STF paling byk kenangan yg aku sgt2 rindu..t aku wat entry pasal nie..
   
::matrix::
Matrix under kementerian pelajaran, PTPL Shah Alam

::Universiti::
- Degree dekat Kolej Universiti Teknikal Kebangsaan Malaysia, Ayer Keroh Melaka
- Skang nie dikenali sebagai Universiti Teknikal Malaysia Melaka

uhuhuuh rindu kat skolah..


2 comments:

  1. above all, cgek jak ada sma..abg lok tadika st mary juak..haha...time sklh menengah best oo...rndu la..haish

    ReplyDelete
  2. aihh abg st mary juak kaa? baruk tauk..ehehhe..rindu ooo time skolah dolok2..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...