iklan atas

Mari mari mari..

Tuesday, January 4, 2011

bye2 2010, welcome 2011


wahh dah 2011 dah skang..
kejap je rase 2010..

so, aku compilekan secare ringkas je la memori 2010 aku..

::JANUARI::
melahirkan Muhammad Faiz Zhafran

::FEBRUARI::
my birthday as a wifey & mama, tp celebrate makan kek je..
pantang in progress..

::MAC::
my best cousin's wedding

::APRIL::
besday hubby, makan2 biase jek

::MAY::
adek ipar tunang + Aish akikah

::JUNE::
tak de pape kot..tak ingat..

::JULY::
Aish akikah & kenduri kesyukuran

Aish 1st time mamam, aku complete 6months BF

::AUGUST::
bulan Ramadhan

::SEPTEMBER::
AidilFitri di Kuching

::OCTOBER::
hubby dpt panggilan keje ke Poli Seberang Perai..uhuhuuh..

::NOVEMBER::
wedding kezen Hubby dkt KL

::DISEMBER::
Aish dah nak setahun
aku dah BF Aish hampir setahun, Alhamdulillah
tgh prepare utk wat Birthday party Aish
bola Malaysia MENANG!!! yeay!!!

so tue jek la utk thn 2010..aku berharap 2011 nie bawak lebih byk rahmat, diperluaskan rezeki,
dipermudahkan urusan, diberikan kesihatan yg baek..AMIIINNNN...

azam 2011?
ntah..tak tau lg..ehehehhe
ape2 pon, aku harap kasih syg kami sekeluarga bertambah erat,
walaupon aku & Aish kat jhr, hubby kat Penang..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...