iklan atas

Mari mari mari..

Friday, October 5, 2012

Biozone Food Purifier

Assalamualaikum..

lame sungguh tak update blog nie..ampuuunn..


oklaaa..hari nie nak share pasal Biozone Food Purifier..
ape tue?

BIOZONE Food Purifier uses a proprietary process integrating ozone-resistant materials to convert oxygen (O2) into ozone (O3). The ozone that eliminates contaminants will be converted back into oxygen. The medical grade silicone tube will then channel the ozone into the water where the food is immersed. Bubbling process will take place to purify the food within the pre-determined time frame.  

emm mase dkt dinner srikandi hari tu, kitorg ade wat demo, cemane fatty acid, toxin2 dlm ayam dikuarkan lps dipurifykan guna Biozone Food Purifier..BZ nie bukan hanya utk ayam, daging2, sbb sayur, buah2, even botol susu anak pon kita boleh guna utk bersihkan dari sebarang kekotoran..

::Kredit to Isma and hanishaizi.com utk piccas dan info::
well firstly , just letakkan ayam/sayur/buah yang uols nak purify in mangkuk kaca/besi...
nak gunakan Biozone ni very the senang, just masukkan tube seramik tu dalam mangkuk and tekan the desirable duration - mengikut jenis makanan...then tunggu jelahhhh
usually macam sayur / buah dalam 10 mins,
ayam/daging dalam 30 mins
so die akan keluar bubbles macam kat atas ni...
boleh tengok yang ada substance and buih terapung kat permukaan air...
10 minutes down the road, dah banyak buihhhh
and perhatikan macam ada kuning-kuning kat buih tu macam lemak gittewww
yang biru tulah tiub seramik...maintenance Biozone pun mudah, just tukar tube seramik tu every year (ikut penggunaan kita - kalo hari2 then once a year)
tube tu pun murah jeeee
after 30 mins - wahhhh penuh dah buih kuning2 ni....masa ni mmg dah kuar bau busyuk sket...from the ozone process and also toxin ayam....
fuiyo....hampir melimpah gitu buih2 toxin....after 30 mins
then kite try angkat and isolate the buih...ternyata die mmg texture yang likat and melekit...macam chewing gummmm...yuckss
lapkan  and try bakar ngan lighter...
mmg takkan terbakar punyaa...cair pun takkkk

So cemane? geli tak tgk mende tue? semua tu melekat dalam usus kita, dan tak dpt nak dikeluarkan..unless kalau kita nie mmg slalu buat cuci colon la kaaaannn.. uhuhuhuhu tu yg ade org boncet, gemok, kolesterol tinggi dan mcm2 lagi laahh..

macam sayur and buah2 pulak, biasanya petani akan sembur racun perosak dalam tahap yang tinggi untuk elakkan sayur2/buah2 jadi rosak..dan buah2 yg kita nmpk berkilat sgt tue kan, dorg letak wax sebenarnye..uhuhuhuhuhuh..kate je sayur/buah segar, tp still ada racun kan? 

::buah yang di purify akan jd lebih manis dan rangup..kalau kita potong pon, buah akan lambat lebam kalau kita biar je dkt luar::

::masa buat demo dkt dinner srikandi..busuk..ihihihihi::

::kene bakar pon tak efek pape tau..mcm chewing gum::

so, untuk ibu2 yang memang jenis masak dkt rumah tue, ape kate beli 1, then purifykan semua bahan2 mentah dkt rumah kita tu before masak, bg dkt keluarga..sayang kalau kita sediakan makanan dkt rumah, tp sebenarnye kita still bg makanan beracun dkt keluarga..

untuk kita yg dah dewasa nie, mmg dr dulu la kita makan mende beracun, tp anak2 kita yang masih kecik tu? sian kan? so, better kita jaga famili kita betol2 dengan bg makanan yang dimasak dan diyakini selamat..

kalau yang dkt area JB nak free demo Biozone Food Purifier nie, boleh bgtau, t kita purifykan ayam/daging, buah2 dan sayur2, tgk hasilnya macamane ok?

Installment pun ada disediakan..limited sets only..sape cepat, die dapat!!! :)

Nak beli dgn harga istimewa? Contact me..

lola_kynai@yahoo.com
atau call/msg
012-6891643

FB : Syiekin Azam



2 comments:

  1. well true...bnde mcm toxin ni sume dh diextract through biozone purifier. A worthy product to own.

    ReplyDelete
  2. salam ashraf,

    true!! utk yg memang jenis memasak dkt rumah, sgt berbaloi ada biozone nie..satu famili dapat kebaikannye.. :)

    Thanks for your comment!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...