iklan atas

Mari mari mari..

Tuesday, May 28, 2013

Migrain vs Sakit Kepala

Assalamualaikum..

Emm korang pernah kene migrain? atau sakit kepala? macam aku, migrain tu mcm tak laa tp sakit kepala, pening2 tu memang selalu..lagi2 bila aku belajar sampai la ke kerja sekarang ni asek ngadap skrin komputer je..memang selalu kene sakit kepala..tp pernah gak kene sakit kepala melampau(aku assume migrain laa), memang kene tidur dlm gelap, jauhkan aish dari aku(sbb die byk cakap ihihihihi), makan ubat, tutup muka dengan bantal, then tido..uhuhuhu..


Oklaa..ni aku nak share skit pasal migrain dan sakit kepala..




sumber dari: SINI



emm aku kalau kene pening2 kepala, aku tidur je atas Waist Nipper..memang rasa segar sikit bila bgn tdo..dalam masa kita tgh baring dengan waist nipper tu, aku selalu terasa mcm rasa kepala ni kene urut2..(errr aku tak tau la org lain rase cemane, tp so far, ramai gak org2 yg pening kepala, dorg balut kepala dgn waist nipper, pening kurang) :)

dan cara lain plak, tidur atas Biovelocity Sleepmate..BVSM ni umpama terapi semasa kita tidur..sambil kita tidur(sebab masa tidur badan kita berehat), bvsm ni mcm urut2 badan, tengkuk, kaki tangan dan anggota2 badan yang lain dan bila kita bangun, InsyaAllah badan jadi lebih segar..tidur pon dapat tidur yang nyenyak dan berkualiti..:)

Cuba tgk testimonial dari pengguna BVSM nie..kita tak cuba, kita tak tau kesan BVSM nie cemane kan? haa cuba dulu produk nie..memang sedap tdo..:)



Testimoni seorang anggota polis dari Perak yang mengalami Migrain yang serius.  Puan Rima yang baru berusia 26 tahun mengalami derita Migrain sejak 11 tahun yang lepas.
Dinding menjadi teman ketika Migrain menyerangnya dengan menghantukkan kepala ke dinding untuk menghilangkan kesakitan yang dialami..

Alhamduillah sejak menggunakan Bio Velocity Sleep Mate ( BVSM ) selama 5 hari, masalah Migrain beransur pulih.. Sehingga kini Puan Rima tidak lagi mengalami masalah Migrain yang teruk.. 

Oklahh..untuk rakan2 yang memang selalu mengalami migrain atau sakit kepala, boleh la cuba kaedah yang syiekin bgtau nie..kalau nak makan ubat je pon tak elok utk badan kita kan? cuba dulu kaedah di atas..kalau ada waist nipper, boleh dipakai di perut..kalau ada bvsm, tidur berkualiti, badan rase segar..nak tau kelebihan lain tidur menggunakan biovelocity sleepmate ni? KLIK SINI :)

lots of love,
Syiekin Azam, 

lola_kynai@yahoo.com
atau call/msg
012-6891643

FB : Syiekin Azam


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...