iklan atas

Mari mari mari..

Wednesday, November 21, 2012

Doa buat saudaraku di Gaza..

Assalamualaikum..


Semua pon tau kan tentang serangan tentera Israel terhadap bumi Palestin sekarang..Sedih sgt dgn nasib2 saudara kita kat sana tu..Yang paling sayu hati ni bila tgk anak2 kecil, wanita2 yang jd mangsa kekejaman mereka..mengalir air mata tgk keadaan dorg kat sana..sgt menginsafkan dan tersentuh sgt hati ni..mcm2 pic yang org share, dalam berita2, Ya Allah sedeh..uhuhuhuhuhu..pic anak2 kecil tu yang tak sanggup nak tgk..ape la kudrat dorg nak melawan org2 mcm Israel tue..

So, di sini, dengan rendah hati dan atas dasar kemanusiaan, Syiekin nak ajak semua untuk sama2 kita hulurkan bantuan utk saudara kita dkt Gaza..tak kisah la dari segi kewangan, doa2 semua pon boleh..kewangan nie mungkin dpt membantu pihak2 yang terlibat utk beli makanan, ubat2 dan ape2 keperluan yang dorg perlukan..tak byk pon takpe..asalkan ape yang kita sumbangkan tu, dpt membantu mereka..so, sama2 lah kita ye..

Bawah nie copy dari FB Srikandi:

Mohon disebarkan!

Ayuh, sama-sama kita bantu saudara kita di Palestin yang sedang dizalimi dan tertindas. Jangan berdiam diri. JOM kita menderma!

Aqsa Syarif : "..RM300,000 hasil sumbangan rakyat Malaysia telah kami (Aqsa Syarif Berhad) agihkan secara terus kepada mangsa-mangsa kekejaman Zionis. Kempen Aqsa2Gaza Emergency Relief - Selamatkan kanak-kanak Gaza mensasarkan RM1 juta untuk disalurkan
 ke Gaza..." (lihat video di bawah, bantuan telah pun sampai ke Gaza)

Hulurkan sumbangan anda melalui Aqsa Syarif Berhad sekarang!
Maybank Islamic 551575004299 atau
Bank Islam 12092010034904

Sebarang info dan update terkini boleh didapati di :







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...