iklan atas

Mari mari mari..

Wednesday, August 17, 2011

::kuih topi::

salam korang..

ihihihi..
korang tau tak kuih topi?
aku tak sure la korg panggil kuih nie name ape..
tapi aku panggil kuih topi jek..
::sedapnye::
tahun 2009 aku ngandung, tiap2 ptg bapak aku belikan utk aku..
sbb aku mengidam..
ahahaha..pastu lg parah kalo hubby aku beli, bapak aku pon beli..
bapak aku plak sekali beli smpi rm2 = 6keping..
pengsan aku nak ngabiskan kuih topi tue..
ahahaha
tapi bile zaman ngidam
hari2 makan pon takpe, asal dpt ..

tahun 2010 plak, aku dah pesan bapak aku..
jgn beli smpi byk2..
tak terabis aku nanti..
mase tue pon aish bukan bleh makan pon lg..
kalo die beli byk2, sape nak abiskan?
uuhuhuh..
so bapak aku pon beli tp tak hari2..
jemu gak nak makan hari2..
hihihihi..

tapi 2011 nie..dah bape hari pose tak penah lagi jumpe kuih nie kat pasar ramadhan..
uhuhuhu..
sedehnye..
tue la kan..
Allah nak tunjuk..
dulu ade byk dpn mata, tak nak..
nie amik kau takde langsung dah kat pasar ramadhan..
uhuhuh..
nasib baek aku bukan la tahap mengidam sbb aku tak mengandung pon..
tapi, bile teringat kuih nie, teringin la plak..
ye laa biase jumpe mase pose je kuih nie..
uhuhuhuhu..

klaa bye!!

P.S: sape tau kat jb mane ade jual or ade yang ternampak jual kat jb nie ke? uhuhuhuh..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...