iklan atas

Mari mari mari..

Thursday, February 24, 2011

::Aish the little vampire::

salam sumer..

argghh..
Aish dah kuat menggigit N..
perghh mencabar kalo nak susukan die nie..
dah mcm2 wat nak elakkan dak kecik nie menggigit..
mule2 tue menjerit sbb terkejut, die bleh suke2 and gigit2 rentap byk2 kali plak..
pastu gelak2 ingat lawak ke Aish?
pastu bile die gigit2 lg, aku thnkan n wat muke bodo jek..
padahal dah peluh2 nie thn sakit..
die cube gak byk2 kali gigit sbb tak puas hati..
apsal mama tak menjerit2 nie..
ahahhaha..
nak kene dak tecik nie..

pastu aku carik2 info untuk elakkan or how to handle kene gigit nye situation..
antarenye: (aku dapat kat forum susuibu.com)

:: picit idung::
aku wat mende nie, idung aku dipicitnye balek..
sabo je mama..

::sembam muke die kat B::
haa aku suke wat nie..tp takle wat lame laa..
termengah2 die nak bernapas..
kadang2 makin kuat digigitnye..
ahahahha...

::selit jari kelingking kat ujung bibir::
yg nie tak try lg..
balek t try la kalo kene gigit..
ahahah mcm pasrah je..

::wat2 nangis::
hahaah nie takde dlm senarai..aku saje wat2..
lepas aku wat bunyi2 nangis tue, die benti gigit n pujuk2 aku balek..
nak marah pon tak jadi..

::panggil name penoh budak kecik nie::
kalo kene gigit aku ckp,
"MUHAMMAD FAIZ ZHAFRAN::
t die lepaskan pastu gelak2..
aduhh..

nie die baru ade 5gigi..
kalo gigi dah byk, lg ngeri aku..
uhuhuhuh..
tapi, mmg nak kene tahan la..
die gatal gusi kot..

ade care2 lain tak nak elak kene gigit kat N?

::little vampire::


2 comments:

  1. Umar memang suka gigit dari dulu2 lagi. Sekarang main menjadi2. Banyak cara dah pakai. Sembam muka tu makin dia suka adalah. Siap ketawa ngekek2 lagi. Kadang2 tutup hidung dia (picit hidung dia), so dia kena gak bukak mulut. Ataupun tarik dagu dia dengan ibu jari, bagi bukak mulut. PURA-PURA MENANGIS tak jalan ok? Dia makin suka dengar kita menjerit. Sekian terima kasih laporan dari bilik berita susu ibu. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...