iklan atas

Mari mari mari..

Thursday, July 4, 2013

Luminez Skincare tanpa bahan kimia

Assalamualaikum..

Ape khabar anda semua? Kejap je kita dah nak berpuasa kan? tak sabar nak sambut ramadhan kali ni..:)

Hari nie, syiekin nak tanya, korang pernah tak dengar set pencuci muka luminez? well, Luminez ni adalah produk pencuci muka keluaran Hai-O..(iihihihi syiekin kan memang agen Hai-O, so setiap produk yang syiekin nak promote, syiekin akan guna dan tgk hasilnya, memberangsangkan ke tak, baru syiekin puas hati nak share dgn kawan2 semua)

ok berbalik kepada set Luminez ni, actually ada satu week ni, syiekin dan erfa ada buka booth, then erfa ade buat facial demo, so syiekin jd model dulu la kaaan ihihihih..serius..sangat best rasa kulit muka lepas kene facial..nak tau kenapa?

- sebab muka syiekin ni mmg jenis berminyak, so lps pki pencuci muka, toner, day cream, saaammmpaaaiii malam muka remain tak berminyak..kejap2 dok belek2 usap2 muka sebab kulit jadi cam lembut2 gitew..ihihihihi..
- pencuci die dlm bentuk mousse, picit sikit je, buih tu memang boleh cover seluruh muka..agak jimat la kan sebenarnye..pastu, mousse tu bila kita gosok2 muka, memang terasa ringan dan sedap je kulit ni lepas basuh..
- toner die dlm bentuk spray..lepas spray depends la korang nak biar kering sendiri meresap dalam kulit atau dab2 dengan kapas, terpulang..tp aku suke toner die sbb mcm segar je bila sembur dkt muka..
- brightening day cream..ok ni aku suke lps apply dkt kulit muka..sebabnya, kaler die ala2 foundation, memang aku tak pki bedak compact pon lepas tu..and tak berminyak..aku serius suke sbb ade certain day cream, akan watkan kulit kita cam berminyak2 kan(maybe depends on kulit gak, cam aku ni mmg totally kulit berminyak)..so, lepas apply day cream ni, sampai ke malam pon kulit muka jd lembut, tak berminyak(aku suke yg nie) dan nmpak cam korg pki bedak..ihihihihi..
- night cream and eye gel aku tak beli..err eye gel tu aku tak beli sbb mcm tak perlu sgt lg..tp tgk lah kalau nanti2 aku terbeli jugak..ihihihih..night cream pon aku tak pki sbb sekarang ni aku masih ade cream malam..so nanti2 lah beli..

so far aku br pki dalam 3hr(lps kene facial dgn erfa terus rasa mcm excited nak beli set luminez nie)..sebab aku rase cam aku suke results yang sekejapan aku dapat lepas kene facial tu..and sekarang ni aku monitor je lah mane tau kulit aku jd ok ke..aku ni kan kulit berminyak..lepas aku consistently minum bbplus kolagen tu, kureng la sikit minyak muke nie..and skang dah pki set luminez, harap2 improve la condition kulit muka aku nie..maklumlah dah 30an ni, nak la nmpk awet muda kan? :)

oklah, nie aku share kan sikit info pasal Luminez untuk semua..info dari website Hai-O..

Luminez+ menggabungkan teknologi terkini dalam inovasi penjagaan kulit dengan hanya menggunakan bahan-bahan istimewa untuk kulit yang halus, lembut dan berseri.

Luminez+ adalah kemajuan besar di dalam siri penjagaan kulit untuk memberikan anda satu pengalaman kulit sempurna yang tidak dapat dilupakan.

TEKSTUR LEMBUT & HALUS
Teknologi nano-liposom membenarkan rumusan perlindungan kulit untuk meresap masuk kedalam kulit. Kulit diperbaharui lalu menjadikannya cantik berseri.

Asas yang tidak berminyak, diperbuat daripada bi-fasa air-minyak untuk meminimumkan ketidakselesaan kulit.
Teknologi nano-liposom untuk memberikan penyerapan yang pantas dan sampai secara terus ke dalam kulit.
TANPA BAHAN KIMIA BERBAHAYA
  • Tanpa hidrokinon
  • Tanpa Paraben
  • Tanpa Minyak Mineral
  • Tidak diuji ke atas haiwan
  • Tidak komedogenik
  • Tanpa Laurel Sulfat (SLS)
RAMUAN HEBAT
Diformulasi dengan ekstrak tumbuhan yang kaya dengan nutrien dan perlindungan antioksidan, formula hebat ini memelihara kulit anda dan ianya amat berkesan.
SIRI PENCERAHAN KULIT LUMINEZTM : Penemuan kehebatan ekstrak akar Dioscorea villosa   
SIRI PENCERAHAN KULIT Luminez+ diformulasi untuk membantu mendapatkan tona kulit yang sekata dan mengurangkan kemunculan pigmentasi dengan dua cara:
1. Tona kulit sekata dan cerah dengan melambatkan pengeluaran melanin.
2. Meminimumkan kemunculan pigmentasi kulit yang sedia ada dengan mengurangkan kadar oksidasi melanin.
CARA PENGGUNAAN

Nie senarai harga kalau nak beli asing2..

Kalau beli full set, harga nya ialah RM522 sekotak..:)

Ok tak? InsyaAllah produk ni boleh tahan dalam 2-3 bulan..agak jimat la aku rase sebab pki pon sikit2 je ihihihi..Oklaa sekarang ni, untuk pembelian set lengkap RM522, syiekin nak offer free gift sebotol shampoo dan bodywash marine essence berharga rm66..Refer SINI untuk maklumat produk marine essence :)
untuk beli asing2 pon boleh..nak free demo area JB boleh bgtau..insyaAllah syiekin boleh wat demo, dan anda boleh rasai perbezaan kulit muka anda nanti :) nanti syiekin watkan pic before and after pki luminez k? :)
lola_kynai@yahoo.com
atau call/msg
012-6891643

FB : Syiekin Azam



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...