iklan atas

Mari mari mari..

Thursday, December 16, 2010

::kekasih baruku::

haa cuak tak bace tajuk?

jangan risau..cintaku masih utuh lagi untuk suamiku seorang..

mm mcm nie..
bleh tak kalo aku nak declare yang Shaklee skang adalah kekasih baru aku?

nape?

sebabnye..

 ok2..
ingat tak cite pasal contest yang aku join sebelum nie?

ape? tak ingat?

dun worry..sile refer SINI

mm..pemenang dah di announce dah..

aku bukan pemenang..
TAPI
aku juge bukan pengkalah..

sebabnye..

byk benefit yang aku and Aish dpt sepanjang aku consume Shaklee nie..

sebenarnye rmi ibu2 kat luar sane yang dapat benefit yang same mcm aku..

and ade juge kawan2 ibu menyusu aku bile meluahkan problem berkaitan dgn production mereka merudum ..

aku suggestkan mereka cube amik Shaklee..

bukan memaksa, tapi mensuggest..

and mostly yg amik trial pack shaklee nie, continue amik full set..

walaupon bukan amik dgn kak N, but still with the same product..

SHAKLEE

sebab tue aku jatuh cinta dgn produk nie..

bile penat sgt2, minum ESP, terase bertenaga balek..
bukanlah bertenaga dan aktif smpi tgh malam tak le tdo ye..
ehehehe..
tp, bertenaga yang rase mcm "ok, badan penat, tp tak la layu, lembek smpi mcm nak pengsan"
ahahahha bleh tak describe mcm tue?
tak reti nak explain cemane..ahahhaha..

oklaa..
t aku melalut tahap kronik, susah plak..

ape2 pon, aku bahagia dgn Shaklee nie..
aku gembire sbb prob aku dulu alhamdulillah selesai..
aku tak nak riak..
takut nikmat bahagia nie Allah tarik balek..
ape2 pon aku mendoakan agar Allah memudahkan urusan kami ibu2 menyusu anak2 kami nie..
AMIN..

nie quote dari blog kak N:
Bukan vitamin yang banyakkan susu tetapi
USAHA si ibu itu memerah dan menyusukan anak sekerap mungkin.


Bukan vitamin yang banyakkan susu tetapi 

USAHA si ibu itu menjaga pemakanan dan berusaha meningkatkan nutrisi dalam susuibu.

Bukan vitamin yang banyakkan susu tetapi
USAHA si ibu itu mendekatkan diri kepada YANG MAHA PEMBERI iaitu ALLAH.

kalo korang nak bace pengalaman ibu2 lain yg dah consume Shaklee nie
bleh refer SINI
seronok bace kisah2 mereka..

and aku pon seronok dapat berkongsi dgn org pasal Shaklee 

klaa..tata

4 comments:

  1. dulu dengan shaklee juga, tapi tak berpanjangan..^_^

    ReplyDelete
  2. hehe..tak ada la...juz tak mau bergantung sangat dengan supplemen sahaja semata2..btw, ayu ambil full set botol punya n bukan trial pack...so, ehem..ehem..boleh faham la kan kos berapa yaa..hehe..

    ReplyDelete
  3. ooo ehehhe..ok2..:D ingatkan ade kekasih baru..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...