iklan atas

Mari mari mari..

Tuesday, April 30, 2013

Harga Biozone Food Purifier Mahal?

Assalamualaikum..

Hari nie nak cite pasal harga mahal..

mostly silent customers yang pm2/sms/call2 syiekin, bila tanya tentang produk, akan bagitau harganya yang mahal..nak beli tp nanti dulu lah..kumpul duit dulu lah(even bila kita ada bg option untuk bayar secara ansuran)..tapi terpulang dkt customers..syiekin akan bg free demo tak kisah premium beautiful ke, biozone ke, bvsleepmate ke, beli atau tidak, terpulang kepada customers..asalkan mereka nampak kesan lps demo, dorg rasa sendiri, cukup lah..:) pastu bila baca dkt blog, even dah declare kita akan bg rebate pon, masih mahal katanya..ok takpe lagi..

tapi, bg yang memang berniaga(or anda2 yang br nak mula berniaga) mesti akan fikirkan keuntungan..betul tak? even beli tudung sekodi dapat harga murah pon, bila jual sehelai2 tudung, mesti anda nak jugak keuntungan..

oklaa..hari ni syiekin akan tunjukkan yang harga2 produk yang dijual ni tak laa mahal sgt..standard harga market je..Kalau ikutkan, ramai yang dah mula tau ape Biozone Food Purifier nie..apa kesannya bila kita guna Biozone nie..kalau dulu, kita main makan je lah semuanya kan? ayam, ikan, buah2, sayur, daging..yang memang kita tau pon bahan2 mentah kita nie sememangnya mengandungi kandungan lain seperti hormon, baja, antibiotic dan mcm2 lagi lah..tp, still kita makan..kenapa? sebab kita tak ada pilihan..

Tapi, bila kita dah ada pilihan, kita masih abaikan jugak disebabkan oleh harganya..

ok..untuk yang beli secara full cash/credit card/ansuran aeon or rhb easypay, syiekin akan jual dengan harga ahli, rm1500..untuk ansuran, syiekin akan jual dengan harga rm1750, harga retail sama mcm harga dekat kotak biozone tue..

Mahal? terpulang..

RM1500 beli sekali, free maintenance 2tahun, warranty setahun..
katakanlah kita beli barang2 basah ni weekends..lepas beli2 barang basah, kita purify kan barang2 yang dibeli tadi..jap kita wat kira2 ok? :)

2hari(sabtu, ahad) * 52minggu * 2tahun = 208kali purify

RM1500/208 kali = RM7.21

ihihihihi lagi mahal kalau kita makan dekat luar kan?

ataupun, lagi mahal gadget2 sedia ada sekarang nie mcm Ipad lah, tab lah..bukan dapat makan pon..dapat mata rabun, kurang bonding dengan org keliling adalah..at least makanan yg kita purify tu dapat cegah kita dari penyakit kan?

ok sekarang kita bezakan harga Biozone Food Purifier nie dengan produk luar yang bukan under network marketing..produk yang boleh dibeli dekat kedai2 luar k?

Cuba klik sini Okamizu Food Detoxifier

Note: Produk nie hanya dijual di pharmacy terpilih sahaje..

klik Buy Now tu..Tadaaaaa....tengok harga die berapa? RM1800 kaannn?

beli nie, takde free demo, free maintenance etc kan?

SO? Buat pilihan yang bijak..

Invest RM1500 untuk satu produk, pelbagai kegunaan nie, memang berbaloi kalau nak bandingkan bil rawatan yang kita kene bayar dekat hospital..

Syiekin masih buka promosi Biozone Food Purifier nie..Boleh refer SINI untuk maklumat promosi..Tambahan, untuk pembelian pukal 2 atau 3 Biozone, Syiekin akan bg lagi RM200 diskaun per Biozone..so, pakat2 lah dengan kawan2..

Nak dapatkan harga menarik? CONTACT ME FOR DETAILS!!

lola_kynai@yahoo.com
atau call/msg
012-6891643

FB : Syiekin Azam




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...