iklan atas

Mari mari mari..

Thursday, January 10, 2013

Biz Motivation: Dah terlambat ke?

Assalamualaikum..

Lately nie aku rase keletihan pulak berkerja emm nak kata terlebih masa, tak jugak..
nak kata terkurang masa, lagi lah taak..

tapi maybe sbb lastweek agak busy dkt office smpi balek lambat..
emm lambat aku tu maksudnye mcm pg esoknye di hari berkerja dan juga wikens..
so mcm agak keletihan di situ..

ye laa kalau balek siang(di kala org pergi kerja), aish dah bgn dan nak pumpang2 bilik mama..
kalau balek di kala hari masih gelap, sama gak..nak kene layan aish ngokngek2 before die tdo pulak..
so keletihan berganda di situ..

oklaa..sempena 2013 nie, aku nak all out in this business..kalau before nie aku buat secara part time..InsyaAllah nak cuba ubah momentum untuk buat secara part time yang lasak..
ahahaha mcm lawak je ayat aku tue..emm maksudnye aku nak wat part time yang ala2 full time..
masih berkerja(selagi mampu) dan buat biz..
so far, alhamdulillah masih ada order2 dari customers baru/lama..
TQ sebab percayakan Syiekin ye..

oklaa..utk dorongan dan motivasi diri sendiri dan juga rakan2,


dan, aku tak pernah menyesal involve dgn biz nie sebab ianya adalah sgt menyeronokkan..
jumpa org baru, jd kawan, share2 pasal kesihatan kecantikan..seronok lah..


Wanna be part of our team?

Business Opportunity - Click Here

P.S: Trip to Shanghai dah dibuka..:)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...