iklan atas

Mari mari mari..

Wednesday, May 9, 2012

Diamond Nite 2012

Assalamualaikum..

fuh fuhhh lamenye tak post new entry..
entry nie pon dah berhabok dlm draft tak post2..

so just a simple entry..

Aku dan hubby pergi Diamond Nite nie sebab nak meraikan my leader yang naek pentas amik anugerah..
fuhh memang meremang bulu roma tgk dorg nie yang dah success..
memang makin bersemangat laaa..

enjoy pic yang ada..

ooo sebelum tue, aku nak ucapkan ribuaaaan tahniah dekat my leader yang banyak sgt membantu dlm perjalanan biz Hai-O nie..tanpa dorg, mungkin aku pon tak faham biz nie cemane..tanpa guide dari dorg, mungkin aku pon terkontang kanting dgn set2 PB aku..ihihihihihi..thanks sgt2..syukur sbb duduk dalam team yang betul..leader yang sentiasa bersama anak2 buah dorg walaupon dorg dkt KL, aku dkt JB..heyyy byk cara komunikasi nak keep in touch dgn your leaders..telefon, sms, facebook, emel..and yang aku suke sgt everymonth pon my leader yang sorg nie akan turun JB untuk personal touch..Thanks dear!!

so enjoy all the pics from my personal cam and also from photographer( Samsultahir Kaseh)

::DSM Ismalina:: my direct leader

::DSM Izyan Liyana:: Isma's leader
::DSM Hazawani::

::thank you so much slalu bagi moral support, tips and guides in this biz.. <3 ::
::with our Fabulosity Family members::
 

 ::last but not least, my soulmate yang banyak bg support dalam this biz::

Come and join our team..Contact me and I'll show you how.. :)

lola_kynai@yahoo.com
atau call/msg
012-6891643

FB : Syiekin Azam



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...