iklan atas

Mari mari mari..

Friday, April 6, 2012

Aish vs Jaws + Reunion 9600

Assalamualaikum..

kejap je dah Jumaat.. tak sempat2 nak wat entry baru pasal wikens lepas gi E-El(KL version aish)
ihihiihh..

oklaaa Jumaat lepas aku dgn Aish gi KL naek bas je..First time nie travelling dgn Aish naek bas berdua lebeh baek je..slalu nye kitorg nye aktiviti jalan2 haruslaa naek kereta supaya satu bonet kereta tu penuh dgn brg2 Aish je..mane dgn pampers, bakul susu, bekas makanan, mainan, stroller, semua pendek kata penoh dgn brg aish je laaa..

sebab kali nie, aku dgn suami akan berjumpa di KL, dan famili2 yg lain tak turut serta dgn holiday pendek ke KL ni, aku pon ajak la Aish nie naek bas..mule2 dkt bas station tue, mase dah naek bas, sebok die suruh atok, nenek n utchu duduk dkt seat jugak..bising je suare die "akookkk dodookkk, nenek dodoookkk" ihihihih..

ohh ye sebab salah aku jugak beli tiket last minit, tiket dijual dgn harga yg mahal JB-KL RM40 sbb alasannya, hari jumaat..eishhh rase nak wat report jeee..plan asal nak beli 2 seat sbb aku tau aish sure nak konker seat nanti, batalkan aje sbb kids punye seat pon rm40!!!!

nasib baek aku dapat single seat..so terkial2 cemane pon, takde la mengganggu org seblah..mase dah nak gerak tue, sbb aish nmpk famili2 lain dkt bawah, die dah cebeekk..ihihihih..aku ckp je, "aish, akok nak tgk kereta, ade dog kacau ke takkk..." uhuhuhuhu..br die ok..tp bile bas dah gerak, terlompat2 dkt seat bising2 "wowwww mama..antteeeekkkkk" ahahahah malu kejap..nasib gelap..bile bas dh padam lampu, aku ckp, "aish, tdo..dah malam", die jawab ape tau.."tdo dekat umah laaaaa" aku tak bleh tahan kalau dgr die ckp ade laaaa dkt blakang ayat..mcm orang tua..ahahahaha...

then bg nenesh, die pon tdo laa..tdo pelbagai gaya..nak meniarap, nak baring, nak tutup muke dgn bantal..nasib aku bawak bantal busuk budak kecik nie..uhuhuhuh..and syukur sgt2 sbb die tdo smpi KL..legaaaa...die bgn pon btol2 dah nak smpi TBS, nampak lampu2 tepi jalan tue, bising lagi.."wowwwww anteknyeee ampuuuuuu" (padahal lampu kuning je pon..drama lebeh aish nie)

dah jumpe hubby, tdo dkt hotel, esoknye nak gi Aquaria!!!

pagi sabtu tue, dah bgn2 kitorg tunggu famili in law smpi utk bekpes same2, then lps tue gerak2 khas ke KLCC..naek Thomas je..ihihihi..(aish nmpk tren dkt KL tu sebok jerit omas omas..) dlm tren pon die suke..ahahaha sian anak aku tue..bile ade yg usik2 die, malu2 sorok muke bawah ketiak mama..adeehh dehh..

dah smpi KLCC, gi aquaria..memang plan nak bawak aish gi sane sbb die sebok nak makan jaws..(kan ade iklan kartun baru tue yg seefood kalau tak silap, ade jaws..haa sebok nak makan jaws..) dalam aquaria tue, memang excited laa die tgk ape binatang yang ade dlm tue..

tapiiiiiiii, masuk je terowong yg ikan berenang atas pala semua tue, aish dah terkedu sbb nampak ikan2 saiz besar dlm tue..memang die senyap tak terckp ape..takde dah lompat2 mama wowwww..papa wooowwww..takde dah..ahahaha..aku yg excited, "aishh tu kan jaws..kan nak makan jawss..." 

and lps abis jelajah dlm aquaria tue, die dah mengantok..sempat la nenesh dkt tepi tu dulu, kejap je tdo..tdo tue haruslaa papa yang kokong kan? berat tue..nampak je halus aish nie..bontot tajam..lps tue kitorg balek hotel sbb nak rehat2 utk event reunion 9600 malam tue..






lps maghrib kitorg gerak ke tmpt reunion, mase tue mcm seronoknye dpt jumpe kawan2 lame..thanks to organizer yang menjayakan majlis reunion nie..kitorg wat simple je..bbq tapi memang seronok..
nah tgk pics kitorg mase reunion k?








so nie pic budak tdo dlm bas..nasib dpt beli 2seat..dgn price budak..tak le single seat bawak aish nie..nak duduk mcm org tue..mule2 tdo baring, pastu die terjaga tgk semua org tdo duduk, die pon nak tdo duduk..tak kesah laa tersengguk2 mcm burung belatuk, asalkan dapat tdo duduk..aishh aishh..

::sayang anak mama nie!!::


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...